No category

پایان نامه رایگان درباره جستجوی اطلاعات، رفتار خرید، عدم قطعیت

اصلی برای کاهش عدم قطعیت در روابط مبادلات الکترونیک است(چو و جیالین،۲۰۰۸۳۵:)
قصد خرید اینترنتی به منزله ی متغیر مهمی که تعیین کننده رفتار خرید نهایی است ، خود پیامدارزیابی معیارهایی شامل کیفیت پایگاه اینترنتی، جستجوی اطلاعات و ارزیابی محصول توسط مشتری است(بلانگر،۲۰۰۵۳۲:) بنتبراین آنچه مشخص است اعتماد تاثیر به سزایی بر تصمیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *