No category

پایان نامه رایگان درباره فرصت طلبی

خرید سنتی ریسک و نا اطمینانی بیشتری را تجربه می کنند(چو و جیالین،۲۰۰۸۳۲:) . پالو وهمکارانش در پژوهشی دریافتند که در روابط خریدار – فروشنده عدم تناسب اطلاعاتدرک شده،ترس از فرصت طلبی فروشنده و نگرانی خریدار از در اختیار گذاردن اطلاعات شخصی وی به فروشنده بر نا اطمینانی درک شده تاثیر دارد در این شرایط اعتماد واسطه به عنوان یک عامل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *