کلیّات……………………………………………………………………………………………………………………… |
13 |
مدرنیته و تأثیر آن بر ادبیات و هنر………………………………………………………………………………… |
19 |
عوامل مؤثر بر تحول در ادبیات……………………………………………………………………………………. |
19 |
پیدایش طبقات جدید…………………………………………………………………………………………………………… |
19 |
مطالعه فرهنگهای دیگر……………………………………………………………………………………………………….. |
19 |
طرح هنر برای هنر ………………………………………………………………………………………………………………. |
20 |
آثار مدرنیستی ابتدایی ………………………………………………………………………………………………. |
20 |
ریشه های ادبیات مدرن ………………………………………………………………………………………………. |
23 |
انتشار اولین اثر مدرنیستی …………………………………………………………………………………………. |
28 |
ویژگیهای ادبیات مدرن …………………………………………………………………………………………… |
29 |
فرم در ادبیات مدرنیستی …………………………………………………………………………………………… |
30 |
پیچیدگی زبان ……………………………………………………………………………………………………………………. |
30 |
بههمریختگی جریان طولی زمان …………………………………………………………………………………………… |
30 |
بیمکانی و عدم وجود پیرنگ ……………………………………………………………………………………………… |
31 |
گسیختگی در روایت……………………………………………………………………………………………………………. |
31 |
چشمانداز باوری ………………………………………………………………………………………………………………… |
32 |
انتخاب اسمهای غیر متعارف یا شخصیتهای بینام …………………………………………………………………. |
32 |
در هم آمیختگی خواب و رؤیا ……………………………………………………………………………………………… |
33 |
محتوا در ادبیات مدرنیستی……………………………………………………………………………………………………. |
33 |
رویارویی با مدرنیته و پبامدهای زندگی شهری…………………………………………………………………………. |
33 |
نمادپردازی ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
34 |
توجه به اسطورهها……………………………………………………………………………………………………………….. |
34 |
نگاه معرفتشناسی مدرنیسم………………………………………………………………………………………………….. |
34 |
ضد قهرمان………………………………………………………………………………………………………………………… |
35 |
بحران واقعنمایی…………………………………………………………………………………………………………………. |
35 |
انزوا، ترس، پارانویا…………………………………………………………………………………………………………….. |
36 |
فراداستان و تصنع……………………………………………………………………………………………………………… |
36 |
آشناییزدایی…………………………………………………………………………………………………………………….. |
36 |
ابهام معنایی……………………………………………………………………………………………………………………… |
37 |
پیدایش مفهوم هنر برای هنر و فردگرایی……………………………………………………………………………….. |
37 |
بررسی اولین اثر مدرنیستی……………………………………………………………………………………….. |
39 |
خلاصۀ داستان دخمههای واتیکان………………………………………………………………………………………… |
39 |
نشانههای آثار مدرنیستی در رمان دخمههای واتیکان……………………………………………………………….. |
40 |
فراداستان…………………………………………………………………………………………………………………………. |
40 |
انزجار از تمدن و زندگی شهرنشینی…………………………………………………………………………………….. |
40 |
نمادپردازی………………………………………………………………………………………………………………………. |
41 |
بههمآمیختگی رؤیا و واقعیت………………………………………………………………………………………………. |
41 |
روان رنجوری و ضد قهرمان……………………………………………………………………………………………….. |
42 |
به چالش کشیدن کلیسا………………………………………………………………………………………………………. |
43 |
اسطورهگرایی…………………………………………………………………………………………………………………… |
43 |
مدرنیته در ایران………………………………………………………………………………………………………. |
45 |
تفاوت مدرنیته در غرب و ایران………………………………………………………………………………… |
46 |
رمانهای ایرانی………………………………………………………………………………………………………. |
50 |
بیوگرافی نویسنده……………………………………………………………………………………………………. |
52 |
شریک جرم……………………………………………………………………………………………………………. |
54 |
خلاصۀ داستان………………………………………………………………………………………………………………….. |
54 |
ویژگیهای مدرنیستی در رمان شریک جرم……………………………………………………………………………. |
54 |
روانرنجوری کسری………………………………………………………………………………………………………….. |
55 |
ریشههای روانشناختی رفتار کسری……………………………………………………………………………………… |
57 |
پارانوئید………………………………………………………………………………………………………………………….. |
61 |
اسکیزوئید……………………………………………………………………………………………………………………….. |
62 |
فروپاشی فراروایتها…………………………………………………………………………………………………………. |
63 |
|
|
|