No category

پایان نامه رایگان درباره بازاریابی الکترونیکی، وفاداری مشتری، بازاریابی

د بسیاری از این نوع اعتماد به عنوان اعتماد میانجی استفاده کرده اند که در حوزه بازاریابی الکترونیکی به ویژه در محیطB2C قویا توصیه می شود
در مبادلات B2C به نظر می رسد هر دو فرایند شناختی و عاطفی در شکل گیری سطوح مختلف اعتماد تاثیر داشته و این نیز به نوبه خود بر وفاداری مشتری به محصول و شرکت تاثیر می گذارد.(دیک و

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *