No category

پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، مدل مفهومی

باشند(چانگا،۲۰۰۶۱۹:)

۵ – مدل مفهومی
اعتماد در تجارت الکترونیک تحت تاثیر متغیرها و عوامل گوناگونی قرار می گیرد و از طرفی بر عوامل مختلفی نیز تاثیر گذار است به منظور طراحی چارچوب مفهومی تحقیق ،ابتدا کلیه معیارهای موجود در منابع نظری استخراج گردید،سپس تعدادی اط آنها حذف و تعدادی به آنها اضافه شد و در قالب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *