پایان نامه رایگان درباره رفتار مصرف کنندگان، مصرف کنندگان، اطلاع رسانی

قسم دوم؛ بهره‌گیری تولیدکننده از خدمات واسطه‌ها
انتشار اطلاعات محصول
یکی دیگر از خدمات واسطه‌ها به تولیدکنندگان، اطلاع رسانی به مشتری درباره محصول و مشخصات آن است.
اثر خرید
تولیدکنندگان علاوه بر خدمات اطلاعاتی، به خدمات واسطه‌ها به دلیل اثرگذاری روی رفتار مصرف کنندگان و انتخاب خرید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *