هممون در مورد اهمیت و محبوبیت و هدف دار بودن و… و… اینستاگرام میدونیم! بریم سر اصل مطلب. در اینستاگرام چیجوری باید تبلیغ کرد؟ چه ابزارهایی واسه این کار، خوبه؟

در این مقاله به بررسی دو پیشنهاد باحال و یه وسیله به درد بخور هم جهت با بهبود تبلیغات شما در اینستاگرام می پردازیم (این نوشته یه ریپورتاژ آگهیه، اما راهکارهای ارائه شده در اون مورد تایید تیم Modir TV هستش). با مقاله «» همراه باشین:

راه حل اول: از وسایل رایگان اینستاگرام بهره مند شید

راه حل

یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده، ساخت حساب تجاریه که به فالوورهای شما این امکان رو میده که فقط با انتخاب یه دکمه با شما تماس برقرار کنن یا یه پیام متنی یا ایمیل بفرستن.

علاوه بر این، به شما امکان دسترسی به داده های مربوط به موشکافی کار و کاسبی تون در اینستاگرام رو میده. اگه شما بخواین از اینستاگرام واسه رونق کار و کاسبی تون استفاده کنین می تونین با ساخت یه حساب تجاری در اینستاگرام (راحت تر) فهمیده باشین که کاربران شما چقدر جذب محتوا و برند تجاری شما شدن.

موشکافی

راه حل دوم: در پیجای بزرگ و پر طرفدار تبلیغ کنین

تبلیغات در پیجای بزرگ و موثر یکی از بهترین راهکارها واسه دیده شدن کار و کاسبی و برند شما در اینستاگرامه. شما با رعایت کردن بعضی از آسونترین اصول می تونی بازدهی تبلیغات خود رو به مقدار مطلوبی زیاد کنین. روشای تبلیغ در اینستاگرام به توضیح زیره:

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

همونجوریکه میدونید با هر بار نمایش یه کلیپ در اینستاگرام، به تعداد بازدیدهای اون کلیپ اضافه می شه. با در نظر گرفتن این توانایی اینستاگرام، کافیه تبلیغ ویدئویی خود رو با مدت زمان یه دقیقه طراحی کنین و اونو در پیجای پر مخاطب به نمایش بذارین. در این روش هزینه تبلیغات (که یکی از پرطرفدارترین روشای تبلیغات موبایل هستش) براساس تعداد بازدیدها محاسبه می شه و دست کم تعرفه اون (در سایت موبودید) ۱۲۰۰۰ تومن به ازای هر ۱۰۰۰ بار بازدیده.

موبایل

تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام

تبلیغات ثابت، از راه های عادی تبلیغاتی در سراسر دنیا حساب می شه. در اینستاگرام هم این سبک تبلیغاتی قابل پیاده سازیه. در این روش پست تبلیغاتی شما که می تونه عکس و یا ویدیو باشه، در بقیه پیجا نشون داده می شه. هزینه تبلیغات هم با در نظر گرفتن مدت زمان نمایش تبلیغ محاسبه می شه که بسته به موضوع پیج و تعداد مخاطبین اون فرق داره.

چند تا نکته مهم تبلیغات در اینستاگرام

نکته ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به اون توجه کنین اینه که بدیش اینه خیلی از افراد سودجو با به کار گیری نرم افزارها و بقیه روشای غیر واقعی، تعداد فالوورها، لایکا و بازدیدهای ویدئوهایشان رو زیاد می کنن و با قبول کردن تبلیغ و دریافت هزینه های زیاد و یا حتی کم تر از عرف بازار، مردم رو فریب میدن.

پس حتما واسه تبلیغ به این نکته توجه کنین که پیج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشه. واسه آزمایش کیفیت پیجا می تونین از کارشناسان این بخش راهنمایی بگیرین. سرویس تبلیغات آنلاین موبودید یکی از حرفه ای ترین مجریان تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات تلگرام است که می تونه در این بخش شما رو کمک کنه.

موبودید با آزمایش کیفیت پیجای پر مخاطب و محبوب، هر دو روش تبلیغات بازدیدی و ساعتی در اینستاگرام رو با بالاترین سطح بازدهی و هدفمندی، با هدف دیده شدن کار و کاسبی شما در جامعه هدف و جذب فالوورهای هدف انجام میده. موبودید در همین زمینه پکیجای مختلفی ارائه داده که واسه دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمتا و پکیجا می تونین به سایت اون مراجعه کنین: www.mobodid.com

قیمت

Categories:آموزشی