خارج از دید ، خارج از ذهن. مطمئناً ، شما این گفته را شنیده اید ، اما تا به حال فکر کرده اید که دیدن و دیدن مجدد در دنیای دیجیتالی که مملو از پیام ها ، مم ها و جنون است ، چقدر مهم است؟

دیجیتال

به همین دلیل بازاریابی بسیار قدرتمند است – به شما امکان می دهد به کاربرانی که قبلاً با مارک شما تعامل داشته اند و به حضور پرقدرت شما یادآوری می کنید.

هرگز از اهمیت ارسال پیام های متناسب با افراد مناسب در زمان مناسب چشم پوشی نکنید. این هرگز به کاربران اجازه نمی دهد نام تجاری ، پیام شما را فراموش کنند … آنچه را می خواهید.

و هنگامی که سرانجام تصمیم به خرید گرفت ، ابتدا به خاطر می آورید. در زیر ما ۴ نکته مهم بازاریابی را نشان می دهیم که به برند شما کمک می کند تا در دید ، ذهن و پیام خود را به چشم بکشد. چرا ماده بازاریابی اهمیت دارد؟ (آمار):

     

  • اکنون از هر پنج بازاریاب بودجه اختصاصی برای بازآرایی مجدد (DIGIDAY) اختصاص یافته است.
  •  

  • سی درصد از مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات retargeted ، ۱۱ درصد از آنها که نسبت به آنها احساس منفی دارند ، واکنش مثبت یا بسیار مثبتی نشان می دهند.
  •  

  • متوسط ​​تبلیغات کلیک برای تبلیغات نمایش ۰٫۰۷ درصد ، و میانگین کلیک برای تبلیغات retargeted حدود ۰٫۷ درصد (DIGIDAY) است.
  •  

  • شرکت CPY ، کیمبرلی کلارک ۵۰ تا ۶۰ درصد بالاترین نرخ تبدیل را در بین مشتریانی که به کار گرفته شده اند دریافت کرد (DIGIDAY).

۱ ٫ بخش مخاطبان خود را قبلاً بخوانید

بیایید این را از ابتدا مستقیم بگیریم – همه بازدید کنندگان وب سایت شما یکسان نیستند. بنابراین نمایش هر بازدید کننده تبلیغات مشابه را متوقف کنید. با بازخوانی مجدد ، تقسیم مخاطبان خود برای شناسایی و درک نیت و رفتار متفاوت کاربران در سایت شما کاملاً ضروری است. بخش های خود را بر اساس اهداف بازاریابی دیجیتال ، اهداف تجاری و بخشی از خریدار که بازدید کنندگان شما در آن قرار دارند ایجاد کنید.

نکاتی درباره بخش برتر برای استاد:

     

  • بخش های وب سایت خود را با بیشترین ترافیک (حداقل ۵۰۰۰ بازدید کننده پخته شده) برای اطمینان از حداکثر بازده سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.
  • سرمایه گذاری

     

  • برای اطمینان از لیست جدایی جدایی ، افرادی که قبلاً در لیست های دیگر هدف قرار گرفته اند همپوشانی ندارند.
  •  

  • تأخیر یک عامل بسیار مهم هنگام تقسیم بندی لیست ها است – به عنوان مثال ، کاربرانی که از سایت شما بازدید کرده اند و محصول شما را چند ساعت پیش مشاهده کرده اند ، نسبت به افرادی که ۲ هفته قبل بازدید کرده اند ، به طور قابل توجهی تبدیل می شوند.
  •  

  • مطابقت با “مانند” با “مانند” – به عنوان مثال ، اگر مشتری از وبلاگ شما بازدید کرده است ، می توانید آنها را با قطعات سنگین محتوا مانند عکسهای سفید و وبینارها مجدداً بارگیری کنید.

۲ ٫ ایجاد پیام های قانع کننده و قابل کلیک

چه در Facebook ، توییتر و چه در شبکه نمایش گوگل Display مجدداً مجدداً یک فضای کوچک در تبلیغ بنر خود داشته باشید تا تأثیر بزرگی بگذارد. بنابراین ، بهترین کمپین های بازاریابی ، یک طراحی مینیمالیستی را با یک پیام قوی بصری و یک پیام تیز اتخاذ می کنند. فراخوان شما برای اقدام باید به سختی تلاش کند تا در چنین فضای کوچکی بایستید ، بنابراین ضروری است که از ابتدا فعل مناسب را انتخاب کنید – باید قانع کننده ، روشن و مختصر باشد.

شما نیاز به توجه یکسان به بصری خود دارید – روی ایجاد یک طراحی زیبا و قدرتمند که برجسته است و توجه فوری کاربر را به خود جلب می کند ، توجه کنید. سادگی و اندازه کلیدی هستند ، بنابراین به رنگ های جسورانه ، دکمه های قابل کلیک بزرگ و تصویری قوی و واضح که چشم غافلگیر را جلب می کند ، فکر کنید. فراموش نکنید که خلاقیت خود را کاملاً متنی و متناسب با تجربه مشتری خود بدست آورید – این بدان معنی است که پیامهای بازخوانی شده شما باید از اولین مراجعه کاربر شما معنا پیدا کند.

خلاقیت

۳ ٫ حداکثر استفاده از فرصت upsell

بنابراین تلاشهای بازاریابی شما پرداخت شده است و شما تبدیل به یک مبلغ تبدیل شده اید؟ این عالی است – تبریک می گویم ، “شانس شما” لازم نیست که در اینجا متوقف شود. چرا از این فرصت استفاده نکرده و برای فروش جدید مشتری جدید خود نیز تلاش کردید؟ در مورد آن فکر کنید – اگر در حال استفاده مجدد برای یک کاربر هستید ، این بدان معنی است که آنها قبلاً با مارک شما تعامل داشته اند و اکنون با پاسخ مثبت به پیام شما سرمایه گذاری کرده اند – از طریق خرید یا با بارگیری یک فرم.

با افزایش فروش از طریق بازاریابی ، نرخ تبدیل ۵ تا ۵ درصد افزایش یافته است. اما یک فرصت upsell چگونه به نظر می رسد؟ مثلاً بگویید مشتری شما یک اتومبیل خریداری کرده است ، سپس می توانید آنها را به لیست بخش های منحصر به فرد اضافه کنید و آنها را با پیام هایی در مورد لوازم جانبی مربوط به ماشین در شبکه های مختلف (مثلاً Facebook و گوگل Display Network) مجدداً بارگیری کنید.

۴ ٫ نتیجه گیری یک آزمایش قدرتمندan

بخشی از دلیل قدرتمند شدن دوباره حذف مجدد این است که به شما امکان می دهد تا تاثیر کمپین های خود را آزمایش کنید و با توجه به نتایج بدست آمده ، عناصر آنها را تغییر دهید. شما باید A / B کمپین های خود را برای هر نوع مخاطب تست کنید. با این حال ، قبل از شروع آزمایش ، شناسایی معیارهای واضح و قابل اندازه گیری ضروری است – آیا می خواهید مثلاً ۱۵ درصد نرخ تبدیل خود را بهبود ببخشید؟

تست نه تنها به شما امکان می دهد تا بررسی کنید که چه عواملی مؤثر است و چه کارهایی انجام نمی شود بلکه به عنوان یک ابزار تحقیق روشنگری نیز به شما کمک می کند تا درک رفتار و ترجیحات مخاطبان خود را تقویت کنید. شما می توانید از این اطلاعات برای اطلاع رسانی به عناصر کمپین بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید – نه تنها استراتژی بازاریابی خود.

نکات برتر برای آزمایش کمپین های شما:

     

  • ابتدا مجموعه ای از اندازه گیری های قابل اندازه گیری را بر اساس اهداف بازاریابی دیجیتال خود مشخص کنید.
  •  

  • سپس تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آنها را اندازه بگیرید – آیا می توانید به عنوان مثال تبدیل های خود را در گوگل Analytics ردیابی کنید؟
  •  

  • برای یک دوره زمانی مشخص فقط یک عنصر را جدا کرده و تست کنید – به عنوان مثال ، برای یک هفته به CTA خود کمی تغییر دهید و تاثیر آن را در برابر نسخه اصلی بسنجید.
  •  

  • تست می تواند به شما در انتخاب بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال برای انتخاب مجدد کمک کند – یادداشت برداری از CPC و میزان رسیدن به هر کمپین را یادداشت کنید تا بتوانید ببینید که کدام یک بهترین نتیجه را برای پول خود ارائه می دهند.
  •  

  • به یاد داشته باشید که فقط خلاقیت شما قابل آزمایش نیست – در عوض سعی کنید یک پیشنهاد کاملاً جدید را امتحان کنید.

بازاریابی منجر به تبدیل ۴۰۰٪ بیشتر می شود. این یک ابزار اساسی در هر ابزار بازاریابی دیجیتال است. بیاموزید که چگونه ما برای شما بازاریابی می کنیم و چگونه می توانید از این تاکتیک قدرتمند برای رؤیت نام تجاری خود استفاده کنید.

زارا برک