سئو و دیجیتال مارکتینگ

۵ فن آوری که می تواند به پیشرفت تجربه مشتری کمک کند

با پیشرفت تکامل فن آوری های دیجیتال ، مشتریان رشد کرده اند که انتظار دارند استانداردهای جدیدی از تعالی ، عملکرد و تقریباً در مورد همه چیز در بین اینها ایجاد شود.

دیجیتال

در دنیای دیجیتال ، فناوریهای جدید هیجان انگیز مانند واقعیت مجازی ، محاسبات ابری ، داده های بزرگ ، اتصال ویدئوی زنده و چت بوت های هوشمند ، در حال تعریف مجدد ارتباط کسب و کار با مشتریان خود هستند.

ماندن در بالای این پیشرفت ها و روندها مستلزم تسلط بر این نوآوری های جدید و استفاده از آنها برای برقراری ارتباط ، تعامل و ترقی به روش های نوآورانه است. آن دسته از سازمان هایی که مایل به پذیرش خلاقیت های ارائه شده توسط فناوری هستند و فراتر از ‘هنجار” هستند ، از رقبا ایستادگی می کنند و تجربه جدید و غنی تر مشتری را به مشتریان ارائه می دهند.
خلاقیت

در این مقاله به بررسی ۵ مورد از فن آوری های مورد بحث در مورد امروزه می پردازیم تا بینش بالقوه خود را برای کمک به ارائه تجربه نهایی مشتری ارائه دهیم.

۴۸٪ از داده های بزرگی که امروزه توسط بازاریابان جمع آوری شده است ، در تحقیقات تجزیه و تحلیل مشتری استفاده می شود – Datameer

این توییت

۱) VR: Engage & Immerse

شاید بیش از هر فناوری فعلی دیگر ، واقعیت مجازی این توانایی را داشته باشد که اساساً چگونگی تعریف یک تجربه مشتری را تغییر دهد.

استفاده شده توسط تعدادی از مارکها برای بهبود تجربه مشتری VR می تواند مصرف کنندگان را غرق تجربه های جدیدی از یک محصول یا خدمات کند. طراحی شده برای ارائه یک تجربه حسی ، توجه و تخیل یک مصرف کننده را کاملاً بر خلاف هر فناوری دیگر جلب می کند و بازاریابان با دید از بیشترین ویژگی منحصر به فرد خود را به دست می آورند.

هرگز کسی که از نوآوری در بازاریابی خود دور نماند ، گینس با استفاده از غرفه های مزه دار کردن VR در فروشگاه های تسکو در سراسر انگلیس ، یک محور مصرف کننده محور جدید ایجاد کرده و هر ۵ حواس را تحریک می کند. برای معرفی آبجوهای جدید – West Indies Porter ، Hop House 13 Lager و Guinness Draft – این مارک از تخصص استاد گینس Master Brewer ، پیتر سیمپسون برای روایت یک فیلم همهجانبه ۳۶۰ درجه در حالی که یک دانشمند غذا و طعم در دانشگاه آکسفورد تغذیه می شود استفاده کرد. رنگ ها ، بافت ها ، حرکات و اصوات مورد استفاده برای اطمینان از عطر و طعم هر نوع آبجو.

ما هرگز نوآوری در مورد آبجو ، درک طعم و فن آوری را متوقف نکرده ایم. VR روشی جذاب برای به وجود آوردن پروفایل های طعم دهنده آبجو ما است. ما امیدواریم که خریداران در یک نور جدید از آبجوهای گینس قدردانی کنند – و شاید مانند یک آبجو فکر نمی کنند که سعی کنند در غیر این صورت تلاش کنند. “- هالی ریتمن ، Global Digital & Data Lead ، گینس.

۲) AI: تعامل و یادگیری

در حالی که از دهه ۵۰ ، مارک ها فقط استفاده از هوش مصنوعی را برای خدمات مصرف کننده اصلی شروع کرده اند. هوش مصنوعی در حال تحول در تمام مدت ، از پتانسیل های عظیمی برخوردار است زیرا به بهبود خدمات خود مشتری ، افزایش شخصی سازی و رفع نیازها و نیازهای مشتری از یک روش منحصر به فرد کمک می کند.

به عنوان نمونه از زنجیره هتل هیلتون استفاده کنید. این مارک مشتاق است که بخشی از تجربه مشتری خود را به هوش مصنوعی تبدیل کند ، این برند با IBM کار کرد تا اولین دربان روبات با قابلیت واتسون صنعت مهمان نوازی را ایجاد کند ، کانتی برای پذیرایی از سؤالات مهمانان. با استفاده از استدلال شناختی و رباتیک ، این روبات تعامل بی نظیری را برای مصرف کنندگان فراهم می کند و هر چه بیشتر با او در تعامل باشد ، بیشتر درباره نحوه ارائه کمک می آموزد.

در حالی که ایجاد یک روبات ممکن است به عنوان نمونه ای شدید از فناوری به نظر برسد ، اما پتانسیل هوش مصنوعی را برای ارائه تجربه مشتری مانند هیچ کس دیگر نشان می دهد. یک فناوری که نباید از آن غافل شد ، امکان تعامل و یادگیری را دارد و آن را به یک فناوری مفید برای ارتقاء تجربه مشتری تبدیل می کند.

۳) Chatbots: پاسخهای را تقویت کنید

این که آیا شما به مدیر عامل مایکروسافت اعتقاد دارید یا نه که “رباتها برنامه های جدید” هستند ، واقعیت این است که این ابزار خاص در حال چرخش هستند. این ویژگی دارای ویژگی یادگیری الگوریتمی است که به آن اجازه می دهد تا از مکالمات قبلی و پاسخ های پیچیده بیاموزید ، چتبات استاندارد استاندارد امروزی نشان دهنده یک قدم برجسته به جلو برای مارک های مشتاق برای بارگذاری آسانتر ، سؤالات معمول و مواجهه با سیستم هوشمند است.

آدیداس را به عنوان نمونه ای از یک مارک تجاری انتخاب کنید که چگونگی استفاده از این فناوری جدید را میخکوب کرده است. آدیداس از طریق فیس بوک مسنجر و یک هدفمند ساخته شده توسط AI ، توانسته است آگاهی مصرف کننده را از ارتباط و تعامل با فضای جدید جامعه خود یعنی استودیوی LDN بهبود بخشد. طراحی شده برای تقویت نام تجاری ، استودیو مجموعه ای از جلسات بدنسازی هفتگی رایگان برای حضور در خانمها را ارائه می دهد که فقط از طریق chatbot می توان برای آنها ثبت نام کرد.

استفاده از این ربات باعث کاهش زمان و تلاش مورد نیاز برای ثبت نام در زمان تمرین در استودیو شد. آدیداس فهمید که هدف آنها مارس استket یک زندگی شلوغ و پر سرعت را دنبال می کند و یک واسطه قدرتمند را برای اطمینان از تبدیل بهینه ایجاد می کند.

در نتیجه کمپین ، تقریباً ۲،۰۰۰ نفر در ۲ هفته اول برای استودیوی LDN ثبت نام کردند و استفاده مکرر در ۸۰٪ از آنها نشسته است. آدیداس با ۶۰٪ نگهداری مصرف کنندگان در یک هفته ، معتقد است که سیستم رزرو مبتنی بر ربات به تسریع در روند غیرعادی آزاردهنده و بهبود معیارهای حیاتی کمک کرده است.

۴) اینترنت اشیاء (IoT): اتصالات چندگانه

طبق تحقیقات ، مشاغل به دلیل مزایایی که ارائه می دهند ، پذیرنده ترین راه حل های IoT خواهند بود. این امر می تواند با کاهش هزینه های عملیاتی ، افزایش بهره وری و کمک به مارک های تجاری در بازارهای جدید یا توسعه محصولات جدید ، خط اصلی یک شرکت را بهبود بخشد.

راه حل

علاوه بر این ، درجه ای که IoT به همکاری و تعامل بین پلتفرم اجازه می دهد ، رشد انواع جدید محصولات را کاتالیز کرده است. هم اکنون برندها می توانند از این فناوری برای ارتقاء پیوندهای مستقیم بین فعالیتهای دنیای واقعی و ارتباطات دیجیتال برای استقرار کمپین های تبلیغاتی در سکوها استفاده کنند. همچنین روایتی قانع کننده را امکان پذیر می کند که به مشتریان امکان می دهد با محصول یا خدمات خود درگیر شوند.

محصولاتی مانند FitBit نمونه ای ایده آل از سخت افزارهای دنیای واقعی است که سرمایه های ارزشمند اجتماعی را برای کاربران به ارمغان می آورد. از آنجا که اساساً با اینترنت جاسازی شده است ، می توان نتایج تناسب اندام خود را بر روی سیستم عامل هایی مانند فیس بوک بارگذاری کرد ، که به نوبه خود مخاطبان جدید را به خرید FitBit مخصوص خود القا می کند.

گروه های تناسب اندام ، برنامه های آموزش شخصی و کلوپ های علاقه مندان همه از طریق فیس بوک با استفاده از FitBit به عنوان ابزاری برای پیشرفت ردیابی و انتقال داده ها ساخته شده اند. به عبارت ساده تر ، پذیرش FitBit از IoT منجر به ایجاد یک الگوی جدید تناسب اندام آنلاین شده است.

۵) تبلیغات برنامه نویسی: هدفگذاری برتر

با خرج تبلیغات تبلیغاتی در مارک های تجاری ، در استفاده از داده ها سرمایه گذاری می شود تا اطمینان حاصل شود که در زمان مناسب تبلیغ مناسب به شخص مناسب می رسد.

سرمایه گذاری

نکته مهم برنامه نویسی این است که از فن آوری و تجزیه و تحلیل های به دست آمده استفاده می کند تا به برندها کمک کند تا حد امکان در مورد شخصی که در حال مشاهده یک آگهی است قبل از خرید فضا را درک کنند. علاوه بر این ، هنگامی که مشتریان از طریق چندین دستگاه برنامه نویسی به محتوا دسترسی می یابند ، مشتری را می توان ردیابی و هدفمند کرد.

نمونه ای عالی از بازاریابی برنامه نویسی را می توان در یک کمپین اخیر از The اکونومیست یافت. با استفاده از یک رویکرد تحریک آمیز بر اساس این دلیل “هیچ چیز تحریک آمیز تر از حقیقت وجود ندارد” ، این برند سرمایه گذاری زیادی در تبلیغات انجام داده و یک سری از تبلیغات منحصر به فرد و بسیار هدفمند را طراحی کرده است که به اهداف جمعیتی آنها – یعنی تحصیل کرده ، طبقه متوسط ​​- طراحی شده است. خوانندگان

بیش از ۶۰ تبلیغ ایجاد شده است ، بیشتر در مواردی که در زمان واقعی برجسته می شوند مانند استفاده سیا از شکنجه در ساعاتی پس از شکستن داستان.

این کمپین در سکوهای مختلفی پیمایش شد و نتیجه گرفت:

     

  • دستیابی به ۵۰٪ از هدف فقط در ۹ روز
  •  

  • تبلیغات منجر به بیش از ۳٫۶ میلیون نفر شد که به تماس به عمل ، نمونه گیری از اکونومیست یا تبدیل شدن به مخاطبین مجدداً هدفمند پاسخ می دهند.
     
  • یک ROI تبلیغاتی بیش از ۱۰: ۱ از جریان درآمد اولیه حاصل شد.

برای مارک ها ، برنامه نویسی فقط برای بهبود تجربه مشتری رشد می کند زیرا در زمان واقعی ، مقیاس پذیر ، مقرون به صرفه ، کارآمد و امیکنل است.

دانش هنگام فروش محصول یا خدمات ، قدرت است. این فن آوری های جدید و مداوم در حال تحول نه تنها می تواند به گسترش مشتری مشتری سازمان کمک کند بلکه به آنها کمک می کند تا بینش مشتریان خود را در سطح کلان کسب کنند.

یادگیری چگونگی استفاده بیشتر از این فناوری ها به سازمان ها – بزرگ و کوچک – کمک خواهد کرد تا تجربه مشتری را به حدی ارتقا دهند که تا چند سال پیش هرگز تصور نمی شد.

آنتونی کویگلی

مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال

داستانهای مرتبط

بازاریابی محتوا: ۶ نمونه از استراتژی های موفق دیجیتال

بازاریابی محتوا

بازاریابی دیجیتال
صنعت

چگونه واقعیت مجازی می تواند قصه گویی یک برند را تقویت کند

بازاریابی دیجیتال
صنعت

آیا تجارت شما برای ظهور نسل Z آماده است؟

بازاریابی دیجیتال
مهارت های دیجیتال
تحول دیجیتال

    بروشور شرکت
    وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
    نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
    نام مخاطب *
    عنوان شغل *
    ایمیل *
    شماره تلفن *
    نام شرکت *
    اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
    کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر CTIC LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس د NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
    پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
    عضویت در خبرنامه
    ابتدا روی کانال کلیک کنید
    کانال آخرین کلیک
    اول روی متوسط ​​کلیک کنید
    متوسط ​​آخرین کلیک
    ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
    صفحه فرود آخرین کلیک
    ابتدا روی کمپین کلیک کنید
    کمپین آخرین کلیک
    اولین کلیک کنید

    مدت آخرین کلیک
    زمان در وب سایت گذشت