سئو و دیجیتال مارکتینگ

۷- اولین گام سئو پس از راه اندازی وب سایت جدید

شما یک ایده جدید تجاری عالی دارید ، نام دامنه خود را ثبت کرده اید و شروع به ساخت وب سایت خود کرده اید. چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که کشف و رتبه بندی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو آسان است؟

سئو یک فرایند طولانی مدت است و نتایج به ندرت فوری انجام می شود ، اما اولین اقداماتی که بعد از راه اندازی وب سایت جدید انجام می دهید می تواند تأثیر بزرگی در پتانسیل وب سایت برای رتبه بندی در جستجوی Google برای کلمات کلیدی مورد نظر خود و شروع به ایجاد ترافیک داشته باشد. و فروش

از ابتدا از منظر سئو کارها را بدست آورید ، و ساعتها و ساعات کار خود را بیشتر از خط ثابت می کنید تا وب سایتی که در ابتدا با توجه به سئو ساخته نشده است را تعمیر کنید.

در زیر ، هفت گام اول را که باید هر زمان که وب سایت جدید را راه اندازی می کنید ، ذکر کرده ایم تا اطمینان حاصل کنید که از همان ابتدا طراحی شده است تا برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کند و تا آنجا که ممکن است از جستجوی ارگانیک جلب کند.

وب سایت خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود تنظیم کنید

ساختار وب سایت شما در توانایی رتبه بندی آن تأثیر بسزایی دارد. برای اینکه به طور موثر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کنید ، باید وب سایت خود را طوری ساختار دهید که هر صفحه مجموعه ای از کلمات کلیدی بسیار مرتبط و مرتبط با آن را هدف قرار دهد.

به عنوان مثال ، وانمود کنید که یک وب سایت برای فروشگاه کفش مردانه راه اندازی کرده اید. شما انواع کفش های مختلف مردانه ، از کفش چرمی و چکمه گرفته تا کفش ورزشی را می فروشید. دوست دارید هر دسته برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی کرده و جستجوگرانی را که به دنبال نوع خاصی از کفش هستند جستجو کنید.

ورزش

این به معنای تجزیه ساختار وب سایت شما به دسته ها است و هر دسته بندی به یک کلید واژه جستجو متفاوت می پردازد. در زیر ، یک ساختار سایت نمونه را درج کرده ایم ، که صفحه اصلی کلمه کلیدی اصلی (“کفش مردانه”) و زیرشاخه های مربوط به هر کلمه کلیدی ثانویه را هدف قرار می دهد:

ساختار وب سایت شما مانند این مزایای بسیاری دارد. ابتدا ، به جای داشتن یک صفحه ، چندین کلمه کلیدی هدفمند ، یک موضوع واضح و کلمه کلیدی هدف را ایجاد می کند. این امکان را به شما می دهد تا برای حداکثر اهمیت ، هر کلمه کلیدی را در هر صفحه از نزدیک هدف قرار دهید.

همچنین این امکان را به شما می دهد تا هر دسته بندی را به زیر مجموعه ها تقسیم کنید. به عنوان مثال ، اگر وب سایت نمونه ما انواع مختلفی از کفش های چرمی مردانه را به فروش رساند ، ما می توانیم آنرا تجزیه کنیم تا کلمات کلیدی اضافی را با زیرشاخه ها هدف قرار دهیم:

این ساختار به هر صفحه امکان می دهد کلمات کلیدی اصلی خود و همچنین مجموعه ای از کلمات کلیدی ثانویه را هدف قرار دهد. ساختار وب سایت مانند این ، با هر صفحه اختصاص داده شده به مجموعه کلید واژه های خاص خود ، به هر صفحه اهمیت بیشتری می بخشد و دید بالقوه جستجوی ارگانیک خود را بهبود می بخشد.

نکات کلیدی:

     

  • اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما یک کلمه کلیدی اصلی جستجو و چندین کلید واژه ثانویه را هدف قرار داده است.
  •  

  • وب سایت خود را طوری تنظیم کنید که هر صفحه با استفاده از ساختار مثال نشان داده شده در بالا ، تا حد ممکن مرتبط و خاص باشد.
  •  

  • از بهینه سازی یک صفحه برای کلمات کلیدی بیش از حد خودداری کنید. بهتر است چندین صفحه وجود داشته باشد که بسیار مرتبط هستند تا یک صفحه که چندین موضوع را ضعیف پوشش می دهد.