سئو و دیجیتال مارکتینگ

آیا سازمان شما از مهارت های دیجیتالی مناسبی برای سال ۲۰۱۷ برخوردار است؟

با بررسی مشاغل تبلیغ شده در سایت های استخدامی امروز ، احساس می شود که نقطه نکته ای را که در آن نقش های بازاریابی دیجیتالی خاص تر از مشاغل سنتی وجود دارد ، گذر کرده ایم. در دوره قبل از دیجیتال ، مدیر بازاریابی و مدیر بازاریابی نقشهای متداول بودند ، در حالی که امروز شما بیشتر احتمال دارد تبلیغاتی را برای مدیر بازاریابی دیجیتال یا سمتهای تخصصی مانند مدیر بازاریابی محتوا ، بازاریابی جستجو یا مدیر اتوماسیون بازاریابی مشاهده کنید.

بازاریابی محتوا

طبق نظرسنجی جهانی توسط رابرت والترز ، این نقش ها در سراسر جهان رایج تر شده است ، در حالی که قرار است کمبود استعداد شدت یابد. برای بسیاری از سازمان هایی که به دنبال ایجاد تخصص دیجیتالی هستند ، در حالی که ۸۱٪ از آنها استراتژی دیجیتالی دارند ، تنها ۷۴٪ از ساختار صحیح و مهارت های داخلی لازم برای اجرای آن استراتژی برخوردار هستند و بسیاری از آنها از جلو در مهارت ها عقب مانده اند. بنابراین ، در بازار فزاینده رقابتی امروز ، مهارتهای دیجیتالی بیشترین تقاضا را دارند؟

دیجیتال

ارزیابی مهارتها

با توجه به اینکه انتظار می رود CIO در پنج سال آینده درآمد دیجیتال را از ۱۶٪ به ۳۷٪ افزایش دهد ، ضروری است که یک کسب و کار از مهارت های دیجیتال مهارت در نیروی کار خود بداند. هنگامی که مهارت ها در مقیاس جهانی مورد بررسی قرار گرفت ، تحقیقات جدید نشان داد که استراتژی و برنامه ریزی به عنوان ۵۸٪ از متخصصان بازاریابی در ایالات متحده ، ۵۵٪ در انگلیس و ۴۲٪ در ایرلند به عنوان مهمترین شکاف مهارت در سازمان ها ظاهر می شوند. به ویژه در ایالات متحده آمریکا ، ۶۳ درصد پاسخ دهندگان مشغول به کار در نقش های بازاریابی دیجیتال با استراتژی و مهارت های برنامه ریزی مبارزه می کنند.

برنامه ریزی

با وجود کمبود مهارت های دیجیتالی ، بزرگترین مانع در استفاده از ابزارها و تکنیک های دیجیتالی ، ارزیابی مهارت های درون خانه می تواند به نوعی به کشف استعدادهایی که متوجه نبودید در تجارت وجود داشته باشد ، بروید و شکافهایی را که مشهود است پر کنید. .

یک بررسی جدید توسط Smart Insights با هدف کمک به مشاغل با تعیین محدوده کامل مورد نیاز در یک سازمان بازاریابی مدرن ، نیازهای مهارتهای خود را بررسی کرد. این قابلیت ها با تعریف فعالیت های مورد نیاز برای مدیریت بازاریابی دیجیتال در چرخه چرخه مشتری ارزیابی شده است که شامل هر دو فعالیت برنامه ریزی مورد نیاز برای ساختن پرونده تجاری برای سرمایه گذاری با بررسی فرصت و استراتژی برای بازاریابی دیجیتال و تاکتیک های مربوطه است.

در نتیجه ، ۲۰ مهارت عملی و مدیریتی یا تکنیک های بازاریابی مشخص شد که شخصی که درگیر بازاریابی دیجیتال است ، ممکن است هفته به هفته نیاز داشته باشد. واضح است ، متخصصانی مانند SEO ، مدیر رسانه اجتماعی یا مدیر بازاریابی ایمیل به این مهارت ها نیازی ندارند.

با این حال ، رهبران تیم یا سازمانهایی که با همکاری یک آژانس همکاری می کنند ، باید از طریق متخصصانی که دانش و دانش داخلی دارند ، به نتیجه برسند.

برای کمک به تمرکز ، در زیر ۸ مهارت دیجیتالی اصلی وجود دارد که نیروی کار شما باید برای ایجاد یک رهبر بازاریابی دیجیتال ، حداقل سطح مهارت را از طریق آموزش و مهارت های لازم ایجاد کند.

بعد از مهارت بیشترین فکر چیست؟

با پیشرفت چشم انداز دیجیتال ، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر در هر مرحله از سفر مشتری توسط فن آوری ها و سیستم عامل های دیجیتال قدرت می یابند. چنین تأثیری است که ۸۱٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید ، تحقیقات آنلاین را انجام می دهند در حالی که ۷۰٪ از سفرشان قبل از رسیدن به یک نمایندگی فروش کامل است. برای انطباق با این محیط ، سازمانها به مهارتهای مناسب نیاز دارند تا با مخاطبان خود در رسانه ها و کانالها ارتباط برقرار کنند.

در حالی که بیشترین مهارت های جستجو شده با گذشت زمان متفاوت است ، در ۳ یا ۴ سال گذشته مجموعه اصلی دیده شده است که توسط مشاغل به عنوان مهمترین مورد برای رشد مشاهده می شود. هر ساله مهمترین تکنیک های بازاریابی دیجیتال را برای بازاریابان و صاحبان مشاغل مشخص می کنیم. در سال ۲۰۱۶ ، سه تکنیک برتر برای به دست آوردن درآمد افزایشی برای یک تجارت عبارتند از:

۱ ۱ Big Data (از جمله بینش بازار و مشتری و تجزیه و تحلیل پیش بینی)

۲ ٫ بازاریابی محتوا

۳ ۳ اتوماسیون بازاریابی

توجه داشته باشید که “داده های بزرگ” شامل تکنیک های عملی مبتنی بر بینش است ، زیرا دامنه آن در غیر این صورت مشخص نیست. ۳ مورد برتر کمی تعجب آور است زیرا برخی از تکنیک های نشان داده شده در تصویر فوق مانند جستجوی پولی و طبیعی ، طراحی اقناعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی رشته های اصلی مهم برای آگاهی در رانندگی هستند.

هنگامی که صحبت از ارزیابی تقاضا برای مهارت های بازاریابی دیجیتال می شود ، بسیاری از بازاریابان سطح خوبی از دانش برخی فعالیتهای اصلی بازاریابی دیجیتال را برای آن دسته از رتبه بندی های مثبت مانند توسعه استراتژی ، خدمات مشتری ، رسانه های اجتماعی ، محتوا و بازاریابی ایمیل نشان دادند.

از نظر مهارت بازاریابانی که بیشترین پیشرفت را می خواستند ، ۳۸٪ به استراتژی دیجیتال و برنامه ریزی یکپارچه و پس از آن بینش داده ها و تجزیه و تحلیل و بازاریابی موبایل اشاره داشتند. این با تحقیقات مرتبط استاز انستیتوی بازاریابی دیجیتال که نشان داد استراتژی و برنامه ریزی به عنوان شکاف مهارت برتر در سازمانها در حالی که مهارت های بازاریابی موبایل (هنگام آزمایش) در بین متخصصین بازاریابی ایالات متحده و انگلیس پایین تر از سطح شایستگی قرار گرفته اند

موبایل

اینها پاسخ به سؤالات مربوط به مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان با ۵ نقش برتر استراتژی ، بینش ، موبایل ، اتوماسیون ، رسانه های اجتماعی و SEO را نشان می دهد.

توسعه مهارتها

یکی از عوامل موفقیت در رشد کسب و کار ، ارزش افزوده در توسعه مهارت است. هنگامی که به خط مشی نهایی رسید ، شرکت هایی که برای آموزش کارمندان خود سرمایه گذاری می کنند ، از سود ۲۴٪ بالاتر از شرکت کنندگان برخوردار نیستند.

با وجود این سود ارائه شده ، تجزیه و تحلیل نشان داد که بین وضعیت رتبه بندی برای وضعیت ایده آل و عملکرد واقعی در مشاغل تفاوت زیادی وجود دارد. این اختلاف برای رویکردهای برنامه ریزی با فقط ۳۲٪ امتیاز برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی آنها در مقایسه با ۷۷٪ افرادی که احساس کردند این یک عامل موفقیت است ، مشخص شده است.

در حوزه توسعه مهارت ، تفاوت بین بودجه رتبه بندی به عنوان کافی (فقط ۱۹٪) و اکثریت قریب به اتفاق (۵۷٪) وجود دارد که این مهم را می دانند. این ممکن است با توجه به فشارهای تجاری شگفت آور باشد ، اما نشان می دهد که تخصیص بودجه به یادگیری و توسعه در بسیاری از سازمان ها منفی است. از یک نکته مثبت تر ، بین تشویق فرهنگ توسعه شخصی و اشتراک و فرایندهای مربوط به توسعه همکاری و یکپارچه سازی بین تیمها ، عدم تطابق وجود دارد.

همه این بینشها یادگیریهای گسترده تری در مورد چگونگی سازمانها می توانند از پیشرفت مهارتها پشتیبانی کنند و فرآیند “آزمایش-یادگیری-پالایش” را ترغیب کنند. برای ترغیب مهارتهای توسعه تیم ، مدیران می توانند:

* بر اساس یادگیری ، با استفاده از زمان محصور کردن حلقه برای تأمل و یادگیری و تعریف فرایندهایی برای پشتیبانی از اشتراک در بینش ، فرهنگ صحیحی را برای بهبود ایجاد کنید. تکنیک های خاصی که ما به خوبی کار کرده ایم:

     

  1. برای بررسی نتایج تحلیلی و نتایج مبارزات انتخاباتی و به اشتراک گذاری جنبه های مثبت و منفی کمپین برای شناسایی ایده های آینده تعریف کنید

  2.  

  3. بررسی نظرات مربوط به تبلیغات ارائه شده توسط اعضای تیم
  4.  

  5. استفاده از ابزارهای همکاری که امکان به اشتراک گذاری بینشهای جمع آوری شده توسط اعضای تیم را فراهم می کند ، تشویق کنید.

دکتر دیو Chaffey مدیرعامل و بنیانگذار سایت مشاوره دیجیتال مارکتینگ Smart Insights است. دیو نویسنده ۵ کتاب پرفروش در زمینه تجارت الکترونیکی از جمله بازاریابی دیجیتال: استراتژی ، پیاده سازی و تمرین است. وی به عنوان یکی از ۵۰ “گوروس” بازاریابی در سراسر جهان شناخته شده است که آینده موسسه بازاریابی را توسط مؤسسه بازاریابی Chartered شکل داده است و در سال ۲۰۱۵ به عنوان تأثیرگذار برتر بریتانیا در رسانه های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات در ۵۰ مجموعه برتر توسط BrandRepublic قرار گرفت. .com (پورتالی از ناشرهای کمپین ، بازاریابی و رسانه های مارک های Haymarket).

دکتر دیو چفی

داستانهای مرتبط

۵- روند اصلی بازاریابی دیجیتال سازمانها در سال ۲۰۱۷

بازاریابی دیجیتال
صنعت

چگونه برندهای B2B می توانند از برنامه های اجتماعی برای بازاریابی و فروش استفاده کنند

بازاریابی دیجیتال
مهارت های دیجیتال
صنعت

چگونه مهارت های دیجیتالی را از طریق یادگیری و توسعه تقویت کنیم

مهارت های دیجیتال
تحول دیجیتال
آموزش

    بروشور شرکت
    وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
    نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
    نام مخاطب *
    عنوان شغل *
    ایمیل *
    شماره تلفن *
    نام شرکت *
    اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
    کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای جزایرCosta RicaCote d’IvoireCroatiaCubaCyprus جمهوری چک DenmarkDhekeliaDjiboutiDominica جمهوری دومینیکن اکوادور مصر مصر السالوادorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa IslandFalkland جزایر (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaitiHeard جزیره و مک دونالد IslandsHoly مشاهده (شهر واتیکان) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIranIraqIsle از ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan د نوا IslandKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk جزیرهدر جزایر ماریانای شمالینورومان PakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کایکوس IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin IslandsWake IslandWallis و FutunaWest BankWave SaharaYemenZambiaZimbabwe
    پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
    عضویت در خبرنامه
    ابتدا روی کانال کلیک کنید
    کانال آخرین کلیک
    اول روی متوسط ​​کلیک کنید
    متوسط ​​آخرین کلیک
    ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
    صفحه فرود آخرین کلیک
    ابتدا روی کمپین کلیک کنید
    کمپین آخرین کلیک
    اولین کلیک کنید

    مدت آخرین کلیک
    زمان در وب سایت گذشت