اینستاگرام آپدیت جدید

اینستاگرام آپدیت جدید

اینستاگرام; لذت به اشتراک گذاشتن شیرین ترین لحظات

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که مردم را در سراسر جهان جمع کرده است. عکس های زیبا از بهترین لحظات زندگی، ویدیوهای جالب از فرهنگ های مختلف و لایو هیجان انگیز چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

تعداد کمی از مردم این روزها اپلیکیشن اینستا را روی گوشی خود ندارند. چرا که این اپلیکیشن جذاب دل پیر و جوان را به دست آورد. اگر شما نیز می خواهید به میلیون ها کاربر اینستا بپیوندید و زیبایی های زندگی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، با ما همراه باشید.

در واقع 9 تکنیک رسانه های اجتماعی نیز در انتهای این مقاله ذکر شده است. آنها را از دست ندهید. از لینک زیر می توانید اینستاگرام جدید رو دانلود کنید.


https://androidparsi.ir/apps/social/instagram.html

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب و جوان پسند

اینستاگرام زاییده افکار کوین سیستروم و مایک کریگر است. این دو مهندس خلاق تصمیم گرفتند یک سرویس پیام رسانی ایجاد کنند که بتواند فوراً عکس ها را به اشتراک بگذارد، بنابراین Insta را ایجاد کردند. شرکت متا (فیسبوک سابق) اینستا را خریداری کرد و ویژگی های منحصر به فردی را به آن اضافه کرد.در اینستاگرام جدید ویژگی های بیشتری اضافه شده است.

ویژگی های منحصر به فرد اینستاگرام

اینستاگرام قدیمی است و همه ویژگی های شگفت انگیز را دارد! از 13 سالگی تا 99 سالگی همه دوست دارند به پایین اسکرول کنند، داستان را اسکرول کنند و عاشق تصاویر جالب آن باشند. در زیر ویژگی های اصلی که پس از دانلود اینستاگرام جدید توجه شما را به خود جلب می کند را شرح می دهیم:

بهترین لحظات زندگی خود را ثبت کنید

اگر می خواهید با دیدن لحظات فراموش نشدنی زندگی خود لبخند بزنید و شادی خود را با دوستان و عزیزان خود به اشتراک بگذارید، اینستاگرام بهترین دوست شماست. در این شبکه اجتماعی محبوب به راحتی می توانید حساب کاربری ایجاد کنید، مخاطبین خود را دنبال کنید و فضایی دوستانه در صفحه شخصی خود ایجاد کنید.

کسب و کار خود را توسعه دهید

با توجه به محبوبیت آن، اینستا یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغ کسب و کار شما است. اگر می خواهید بدانید، مشتریان را به فروشگاه مجازی خود جذب کنید و حتی در خواب هم کسب درآمد کنید، این برنامه را از دست ندهید. با کسب و کار وب سایت، فرصت های زیادی به دست خواهید آورد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

نوشته دیگر :   شرکت معماری

دوستان و صفحات مورد علاقه خود را دنبال کنید

در این شبکه اجتماعی زیبا می توانید تمام افراد مشهور دنیا را روی تلفن همراه خود داشته باشید، با آنها ارتباط برقرار کنید و مطالب آنها را دنبال کنید. همچنین، شما می توانید تمام مخاطبین را در تلفن خود ردیابی کنید، دوستان قدیمی را پیدا کنید و صمیمیت را بهبود بخشید.

زندگی روزمره خود را بگویید

هیچ چیز لذت بخش تر از رفتن به یک مکان سرسبز بعد از یک روز سخت و به اشتراک گذاشتن زیبایی هایی که می بینیم با دوستانمان وجود ندارد. برای زیبایی بیشتر می توانید یک پیام معنادار و یک GIF متحرک خنده دار به استوری خود اضافه کنید و لحظات خوش خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آن را زنده نگه دارید

لایو یا لایو ویدیو یکی از قابلیت های زیبایی است که بعد از نصب اینستاگرام جدید توجه شما را به خود جلب می کند. اگر می خواهید با فالوورهای خود صحبت کنید یا یک ویدیوی زنده از محیط زیبایی که در آن هستید پخش کنید، می توانید روی Beo حساب کنید.

مسیریابی یکی از جدیدترین ویژگی های اینستا است. پس از دانلود برنامه، می توانید 15 ثانیه فیلم از خود بسازید

می توانید این برنامه را از سایت اندروید پارسی به آدرس androidparsi.ir دانلود نمایید و از نصب آن لذت ببرید.

 

محمد رضا کاویان