بهترین محله ها در تورنتو

بهترین محله ها در تورنتو

کاندوها فقط مکانی برای زندگی نیستند. آنها فضای شخصی شما برای سرگرمی، استراحت و لذت بردن از مناظر خیره کننده در سراسر تورنتو هستند. از طراحی نفیس گرفته تا امکانات رفاهی لوکس – وقتی بهترین آپارتمان های مسکونی را در تورنتو انتخاب می کنید، به هر هوس توجه می شود.

با آوردن طعم هتل 5 ستاره به زندگی روزمره، وقت آن رسیده است که عکسی از 9 بهترین آپارتمان لوکس در تورنتو، انتاریو را کشف کنید. با توجه به اینکه کاندوها در تورنتو چیزهای زیادی برای ارائه دارند، تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه انتخاب سختی است.

با این حال، پس از بررسی های فراوان، تیم املاک و مستغلات ما در وب سایت مسکن تورنتو فهرستی از بهترین کاندوها را تهیه کرده است. در اینجا 9 مورد برتر ما آمده است:

1. شانگری لا کاندوها

لابی Shangri La Condos در منطقه سرگرمی تورنتو. کاندوهای لوکس تورنتو. Condos TorontoShangri-La Condos توسط Westbank مظهر عظمت است. وقتی صحبت از فضاهای مسکونی می شود، این کاندوها دارای طیف گسترده ای از مزیت ها هستند. جای تعجب نیست که Shangri-La در لیست ما از کاندوهای لوکس برتر تورنتو قرار دارد.

در حالی که برچسب‌های قیمت واحدهای مسکونی آن را در قلمرو افراد مشهور قرار می‌دهد، اما امکانات انحصاری برای راضی نگه داشتن حتی شلوغ‌ترین صاحبان خانه در تورنتو کافی است.

در 17 طبقه اول، این ملک دارای یک هتل 5 ستاره است که واحدهای مسکونی شانگری لا در طبقات 18 تا 47 قرار دارند. سوئیت‌های پرطرفدار Private Estate در طبقات 50 تا 65 قرار دارند.

بسیاری از ویژگی های قابل توجه وجود دارد که این توسعه را به یکی از بهترین کاندوها در تورنتو تبدیل می کند. این خدمات شامل دربان و خدمات امنیتی 24 ساعته، دسترسی آسانسور به تمام طبقات ساختمان، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز در طبقه 5 همراه با استودیو یوگا، استخر 20 متری، سونا مادون قرمز، جکوزی و رختکن

Shangri-La Condos دارای واحدهای با طراحی سفارشی خیره‌کننده است که از 819 فوت مربع برای گزینه‌های یک خوابه تا 4400 فوت مربع برای «Signature Suites» سه خوابه متغیر است.

در مجموع، این توسعه برای خریداران املاک و مستغلات لوکس لذت واقعی را ارائه می دهد. چه کسی دوست ندارد اینجا زندگی کند؟

2. سنت رجیس

نمای جلوی سنت رجیس سنت رجیس با افتخار در میان افق شیک تورنتو ایستاده است. هنوز در مراحل اولیه یک طراحی مجدد عظیم است. با این حال، پس از تکمیل، St. Regis Residences Toronto و هفتاد و چهار سوئیت معتبر آن یک توسعه واقعاً مجلل خواهند بود.

جایی است که همیشه از انتظارات فراتر می رود. جایی که هر عنصر موفق می شود چیزی نفیس را آشکار کند. [1]

این پروژه دارای امکانات رفاهی باشکوه، مناظر ارزشمند کارت پستال از تورنتو و خدمات اختصاصی پیشخدمت است. توجه دقیق به جزئیات را در هر اینچ فراموش نکنید. اگر می خواهید احساس سلطنت کنید، یکی از بهترین مکان ها است.

سنت رجیس از موقعیت مطلوب خود در تورنتو استفاده کامل می کند. مهمان نوازی گرم، معماری درخشان و غذاهای بی عیب و نقص را برای ساکنان فراهم می کند. همه اینها در حالی که بالاترین استانداردهای پایداری را رعایت می کنند. با تکمیل طراحی مجدد، حتی موارد بیشتری در راه است.

3. فلوریان

نمای بیرونی فلوریان اسپورتینگ نمای خارجی آجر بنفش معروف آن، اقامتگاه آپارتمان فلوریان توسط شرکت توسعه دیامانته ایجاد شده است. این یک توسعه مسکونی بزرگ است که در تقاطع جاده Davenport و خیابان Bay در تورنتو واقع شده است.

فلوریان که از نظر بسیاری یکی از معتبرترین ساختمان‌های کاندو در تورنتو است، 98 واحد را در خود جای داده است که از 746 فوت مربع تا بیش از 7441 فوت مربع مساحت دارند.

این توسعه دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای جلب خریداران بالقوه کاندو است. اینها شامل یک منطقه بار تابستانی، یک پارک شهری روی پشت بام، یک استخر شنا و منطقه سونا است که با آسانسور خصوصی قابل دسترسی است و موارد دیگر. این بدان معنی است که شما همیشه ابزاری برای لذت بردن از خود بدون توجه به سرگرمی های خود خواهید داشت.

در خارج از ساختمان، تحولات دیگری در یورک‌ویل اشاره می‌کند. به طور گسترده به عنوان یکی از شیک ترین مناطق تورنتو در نظر گرفته می شود، رستوران های عالی، بارها و کلوپ های درجه یک، مکان های خرید بوتیک مجلل، و گالری های هنری را خواهید دید. اینها همه در چند قدمی فلوریان هستند.

بعدی برای Diamante، ساخت کاندوی لوکس‌تر در 100 Davenport در یورک‌ویل است.

4. ریتز کارلتون

نگاه به سمت بالا به Ritz Carlton در مرکز شهر تورنتو با یکی از بهترین مکان‌های شهر و چشم‌اندازهای چشمگیر از خط افق مرکز شهر تورنتو و دریاچه آرام، Ritz Carlton by COPRIM باید در لیست بهترین آپارتمان‌های ما قرار گیرد.

ساختمان تورنتو سی طبقه بالاتر از سطح زمین قرار دارد. این مکان رشک برانگیز است، درست در قلب پر جنب و جوش ترین شهر کانادا.

این مکان به راحتی در منطقه سرگرمی تورنتو در میان رستوران‌های باورنکردنی، مکان‌های تفریحی و مکان‌های خرید قرار گرفته است.

در اینجا یک دربان قابل اعتماد، یک آبگرم سطح بالا، و غذاخوری هایی خواهید یافت که توسط سرآشپزهای برنده جایزه هدایت می شوند. همه اینها این اقامتگاه چشمگیر را از رقبای خود جدا می کند.

پلان های طبقه برای این اقامتگاه شاهکار در اندازه های 1233 فوت مربع تا 10854 فوت مربع است. واحدهای مجزا دارای پرداخت های پیچیده و در عین حال امروزی هستند. مناظر پانوراما از منطقه تورنتو و دریاچه از طریق پنجره های کف تا سقف به دست می آید.

کاندوها در ریتز کارلتون زندگی لوکس واقعی در تورنتو را ارائه می دهند.

5. استراحتگاه چهار فصل

آپارتمان های چهار فصل در یورک ویل. کاندو لوکس در تورنتو آیا تا به حال در چهار فصل اقامت کرده اید و آرزو می کنید که می توانستید در آنجا زندگی کنید؟ اکنون می توانید، درست در قلب تورنتو. این اقامتگاه لوکس جدید که توسط Lifetime Developments ایجاد شده است، ظرافت را هم در داخل و هم در بیرون به نمایش می گذارد.

استراحتگاه Four Seasons در یکی از پرطرفدارترین شهرها و مقاصد تعطیلات واقع شده است. این، همراه با امکانات و خدمات پنج ستاره برتر، این آپارتمان را به یکی از برترین کاندوهای لوکس تورنتو تبدیل کرده است.

نوشته دیگر :   انتخاب و خرید لوازم جهیزیه

کاندوهای چهار فصل به صاحبان خانه این امکان را می دهد که در تمام طول سال یک سبک زندگی بی وقفه مانند تعطیلات داشته باشند. آرامش کامل و انحصاری را در نوک انگشتان آنها ارائه می دهد.

واحدهای کاندو موجود از 680 فوت مربع تا 9038 فوت مربع است. این مجموعه از اقامتگاه های خیره کننده، در موقعیت عالی یورک ویل، این مکان را به یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در تورنتو تبدیل می کند.

6. خانه موزه

کاندوهای خانه موزه در تورنتو نمای از زمین. کاندو لوکس در کانادا. Condos Toronto. توجه فوق‌العاده حتی به جزئی‌ترین جزئیات، این آپارتمان تماشایی 5700 فوت مربعی تورنتو را به یک پیشنهاد متمایز برای یک بار در طول عمر تبدیل کرده است.

خانه موزه دارای 1300 فوت مربع فضای تراس است. این کاندو تورنتو از چهار تراس سنگی با نرده های شیشه ای بدون قاب در هر سطح تشکیل شده است. تماشایی ترین مناظر شهر را دارد.

ساکنان از زندگی با شکوه در فضای باز لذت خواهند برد و لوکس بیشتری را به هر واحد اضافه می کنند.

این پنت هاوس با دقت در اطراف مناظر خیره کننده خط افق تورنتو و دریاچه مجاور طراحی شده است. این توهم یک بوم متحرک را ایجاد می کند که با فصول تغییر می کند. ارتفاع سقف در سطح نشیمن اصلی تا 12 دقیقه و در سطوح بالا تا 10 دقیقه خواهد رسید.

یک پلکان دایره ای مهربان از یک سرسرای باشکوه بالا می رود. این باعث استفاده موثر از فضا می شود و حس شگفت انگیزی در هنگام ورود ایجاد می کند. یک آسانسور خصوصی با پوشش چوبی شیک هر دو سطح را به هم متصل می کند. این یکی از شیک ترین املاک موجود در بازار در اینجا در تورنتو است.

پنت هاوس خانه موزه بدون شک یکی از دیدنی ترین اقامتگاه های شهر است. با عشق و محبت با بالاترین کیفیت مواد و صنعتگران ماهر به پایان رسیده است. هیچ جزئیاتی در ایجاد و اصلاح آن نادیده گرفته نشده است. در نتیجه خانه آماده نقل و انتقال است.

7. اسکله 27

اسکله 27 در تورنتو با مشاهده اسکله کوئینز در بندرگاه. کاندو لوکس Toronto.Custom ساخته شده توسط Cityzen Development Group، Pier 27 کاندوهای لوکس را به ارتفاعات جدیدی در تورنتو می برد.

هر سوئیتی که در اینجا برای فروش است به گونه ای ساخته شده است که پنت هاوس را شبیه سازی کند. این یک سبک زندگی مجلل در کنار دریاچه را تسهیل می کند.

این توسعه قابل توجه که در پای خیابان یونگ واقع شده است، مناظر بی‌سابقه‌ای از آب و خط افق شهر را تضمین می‌کند.

این بدون شک یکی از غبطه‌انگیزترین آدرس‌های شهر است که جایگاه خود را در میان بهترین آپارتمان‌های لوکس تورنتو از طریق کمال مطلق به دست آورده است. کاندو Pier 27 بی‌دردسر انرژی پر جنب و جوش محله کنار دریاچه تورنتو را تکمیل می‌کند.

این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که انتظارات خریداران خانه را فراتر بگذارد و کل زندگی در تورنتو را جشن می گیرد. با امکانات پیشرفته مانند کمک دربان، استخر روباز، تئاتر خصوصی، اتاق بازی و موارد دیگر – واقعاً یک اقامتگاه آپارتمانی برای دیدن است.

8. Nobu Residences

Nobu Residences توسعه‌ای الهام‌بخش توسط استاد آشپزی ژاپنی برنده جایزه، نوبو و همچنین رابرت دنیرو، اسطوره هالیوود است.

توسعه تورنتو دارای دو برج U شکل است که 49 طبقه بالاتر از سطح زمین قرار دارند. در مجموع 700 رستوران خصوصی، 102 اتاق و یک بار سطح بالا دارد. پیچ و تاب غیرمنتظره ای که در هیچ کاندو دیگری پیدا نمی کنید؟ یک رستوران Nobu برای ارائه غذاهای با کیفیت به ساکنان.

توسعه کاندو دسترسی انحصاری به مکان‌های زندگی شبانه پر جنب و جوش در اطراف را ارائه می‌دهد. همه اینها بدون به خطر انداختن زندگی لوکس و عاری از استرس های زندگی روزمره. پس از تکمیل، یک مرکز تناسب اندام، یک استودیوی اسپین، یک اتاق ماساژ، یک استودیوی یوگا، جکوزی، یک سونای خشک، یک اتاق رختکن، یک شیرجه سرد و یک اتاق بخار مرطوب نیز وجود خواهد داشت.

بالاتر از این در طبقه 10 نوبو ویلا خواهد بود. این ساختمان لوکس همچنین دارای یک منطقه باربیکیو و سکوی آماده سازی، و همچنین یک تراس در فضای باز است. ما می خواهیم در خودمان حرکت کنیم، صادق باشیم.

9. 346 داونپورت

رندر 346 کاندوهای پیش ساخت داونپورت در یورک‌ویل. کاندو لوکس تورنتو.

در لحظه ای که پا به داخل این آپارتمان در تورنتو در 346 داونپورت می گذارید، جلوه های بصری پیشرفته به چشم شما می آید.

طرح های لبه برش و متریال های امروزی پایانی چشمگیر ایجاد می کنند. این به 346 Davenport ترکیبی عالی از رفاه و سبک را در اینجا در تورنتو می دهد.

پانل های صاف و براق شیشه ای بادوام از کف تا سقف گسترش می یابد. خطوط بین فضای داخلی و خارجی را محو می کند. همه اینها در حالی که امکان حفظ حریم خصوصی کامل را در یک لحظه فراهم می کند.

با نگاهی به بیرون، شکوه پانوراما منظره شهری اطراف، منظره ای قابل مشاهده است. نماها یک نقاشی واقعی را خلق می کنند که همیشه در حال حرکت است و همیشه در حال تغییر است. با یک پای خود در گذشته و پای دیگر به سمت آینده، نمی توان انکار کرد که 346 Davenport هم به عنوان قصیده ای از تاریخ محله اطراف و هم اشاره ای به سمت بهترین املاک و مستغلات مدرن است.

جهت خرید ملک در تورنتو با مشاورین ما در مسکن تورنتو در تماس باشید.

محمد رضا کاویان