خرید از ebay

خرید از ebay

خرید از ebay

بسیاری از کسانی که به دنبال خرید از ایبی یا دیگر سایت های خارجی هستند، محصولاتی را نیاز دارند که نتوانسته اند آن ها را در ایران پیدا کنند و یا نگران اصالت آن هستند. از سوی دیگر قیمت های ارائه شده در برخی از فروشگاه های داخلی، آن چنان با قیمت های جهانی متفاوت است که اغلب افراد ترجیح می دهند از سایت های خارجی، کالاهای خود را خرید نمایند. برای کاربران ایرانی  خرید از ebay  و تحویل در ایران یک مزیت است. شما می توانید برای این کار از خدمات زاکولا یاری بگیرید.

ebay در سال 1995 توسط پیر امیدیار کارآفرین ایرانی تبار تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی دنیا محسوب می شود. ebay یک سایت خرید و فروش اینترنتی است که در آن افراد می توانند محصولات نو یا دست دوم خود را به فروش برسانند و یا به مزایده بگذارند. علاوه بر این بسیاری از برندهای معتبر دنیا محصولات خود را با تخفیف های فوق العاده در این سایت عرضه می‌کنند. شما می توانید در ایران محصولات مورد نظر خود را از ایبی توسط سایت زاکولا خریداری و درب منزل خود در هر نقطه‌ای از ایران تحویل بگیرید.

گروه زاکولا فعالیت خود را از بهار سال 1396 آغاز کرده است. این گروه که در ادامه فعالیتهای تجاری گروه ارزان سفر پا به عرصه وجود گذاشت و به پشتیبانی تجربه و کارآمدی گروه ارزان سفر شکل گرفته است، بر آن شد تا در محیطی جدید در بستر وب شرایطی را فراهم کند تا کاربران ارزان سفر و همچنین کاربران جدید بتوانند به سهولت و جذابیت بیشتری سفارشات خود را ثبت کنند.
از مزایایی که سایت زاکولا نسبت به سایت ارزان سفر و همچنین سایر سایت های ارائه دهنده این خدمات دارد، داشتن پنل کاربری اختصاصی، سابقه خرید، امکان کسب امتیاز با هر خرید و پیگیری راحت تر کالاهای خرید و … می باشد. اما شاید بتوان مهمترین ویژگی سایت را، تخصصی بودن سایت برای خرید کالا عنوان کرد. از جمله دغدغه هایی که همه ی مردم برای خرید در بستر وب دارند، داشتن مجوز های لازم برای ارائه خدمات می باشد و در این مسیر قبل از شروع فعالیت، تمامی مجوزهای لازم توسط گروه زاکولا کسب گردیده است.
به جرات میتوانیم عنوان کنیم که با داشتن تجربه ای فراوان در زمینه خرید کالا و تحویل در ایران، به دنبال آن هستیم تا در کمترین زمان ممکن و با پایینترین کارمزد نسبت به رقبا خریدهای مورد نظر مشتریان را انجام دهیم و رضایت مشتریان را کسب نماییم. امید است با استفاده از این سایت بتوانیم در مسیر مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان قدم برداریم.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که دومین سایت بزرگ و پرطرفدار خرده فروشی در جهان بعد از آمازون یعنی ایبی  را یک آمریکایی ایرانی الاصل پایه گذاری نموده است. در سال ۱۹۹۵ آقای پییر امیدیار ( Pierre Omidyar ) در حالی که فقط ۲۸ سال سن داشت، سایتی را برای خرید، فروش و مزایده‌ی آنلاین با نام Ebay تاسیس نمود. این سایت که امروزه در بیشتر از ۳۰ کشور شعبات مختلف دارد، کاری مشابه با سایت آمازون انجام می‌دهد و هموطنان ایرانی نیز همواره به فکر خرید از ایبی بدون گمرک بوده اند. چرا که همان‌طور که در مقالات پیشین برایتان از اهمیت آمازون نوشتیم، از  این سایت نیز می‌توانید مانند آمازون اجناس مورد نیاز خود را از کوچکترین کالا گرفته تا بزرگترین و سنگین ترین محصولی که فکرش را می‌کنید سفارش دهید. اما یک تفاوت اساسی بین این دو سایت وجود دارد و آن هم این است که دراین سایت امکان خرید و فروش کالاهای دست دوم، حراج و حتی به مزایده گذاشتن محصولات شما نیز وجود دارد. امکاناتی که در هیچ سایت مشابهی حتی در آمازون نیز مشاهده نشده است.

نوشته دیگر :   خرید عطر و ادکلن اصل

 

ثبت خرید از سایت فروشگاهی ایبی

برای خرید از سایت Ebay و ثبت سفارشات خود به سایت ایبی وارد شده و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صورتی که امکان ثبت سفارش را ندارید و برای پرداخت ارزی آن مساله دارید، می توانید مراحل خرید و پرداخت آن را به زاکولا بسپارید تا با خیالی راحت، خرید شما را نهایی کرده و کالای خریداری شده را در ایران تحویل دهند.

تخفیفات و پیشنهادهای ویژه ebay

اگر از کسانی باشید که از سایت های خارجی خرید می کنید، به حتم با پیشنهادات ویژه سایت ها که در جهت جذب بیشتر کاربران ارائه می شود، آشنا هستید. شما می توانید در صفحه اصلی ایبی، اطلاعات مربوط به تخفیف و پیشنهاد های ویژه را مشاهده کنید که با انتخاب آن می توانید به دسته بندی آن ها وارد شوید و محصولاتی را مشاهده کنید که تخفیف دارند. این موضوع می تواند در شرایط فصلی فروشگاه ها بسیار نمود داشته باشد. بنابراین می توانید با خرید از فروشگاه ها و برندهای معتبر که در سایت ایبی قرار گرفته اند، خریدی مناسب داشته و آن را به آسانی در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

محمد رضا کاویان