آیا سایز لوله های کاروگیت در قیمت تاثیر می گذارد؟    

آیا سایز لوله های کاروگیت در قیمت تاثیر می گذارد؟    

لوله پلی اتیلن سایز 32 که از مواد HDPE تولید می گردد برای تاسیسات آب زیرزمینی سایز لوله های کاروگیت مناسب هستند . لیست قیمت لوله کاروگیت با توجه به برند های تولید کننده هر روزه آپدیت میشود بنابراین برای دریافت لیست قیمت این محصول با ما تماس بگیرید . برای به دست آوردن تازه ترین قیمت لوله کاروگیت، توصیه می نماییم که به فروشگاه های آنلاین سربزنید. از لوله بتنی مسلح برای هدایت جریان سیالات از جمله آب در زیر زمین استفاده می شود. لوله های کاروگیت تقویت شده HDPE دارای مزایای زیادی برای استفاده در پروژه های زیر زمینی هستند. در گذشته لوله های کاروگیت بیشتر مورد استفاده در پروژه های فاضلابی بوده و بیشتر برای مصرف فاضلاب تولید می شود که با آن لوله های فاضلابی کاروگیت نیز میگویند می گفتند. در حال تولید با اندازه های بزرگ به منظور نصب برای پروژه های بزرگ است. با توجه به اینکه لوله های کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند معمولاً این نوع لوله حداکثر فشار داخلی 2/5 بار را تحمل می نمایند.

 

همچنین برای کشور های همسایه در حال ساخت 14 متر طول با مجوز های قانونی از دولت برای استفاده از بهترین مزایا در هزینه های حمل و نقل لوله های کاروگیت HDPE با قطر بزرگ تر هستیم. سطح بیرونی لوله های کاروگیت به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت حلقه حلقه شدن سطح لوله استحکام بخشی به لوله میباشد. این نوع از لوله پلی اتیلن دوجداره پلی اتیلن دارای قطر بیرونی حدود 1600 میلیمتر و قطر داخلی 1400 میلیمتر است . به عنوان مثال، لوله هایی در قطر ۲ تا ۶۰ اینچ (۶۰ تا ۱۵۰۰ میلی متر)، با انواع اتصالات و طیف وسیعی از ویژگیهای اتصالات مثل سه راه، چهارراه، زانو و … اندازه لوله های کاروگیت در نوع بدون کوپلر از 200 الی 1000 میلی متر و در نوع کوپلردار از 200 تا 3500 میلیمتر موجود می باشند. در این روش دو سر لوله کاروگیت قبل از اتصال بصورت همزمان تا دمای ۲۱۰ درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس تحت فشار به هم متصل میشوند و جوش میخورند و پس از آن خنک می شود. در مناطقی که ارتفاع کمی دارند، این آبهای سطحی را میتوان با استفاده از روش های سنتی جمع آوری کرد.

و هم کار جمع آوری و انتقال آبهای سطحی، جریانات آبرسانی، شبکههای فاضلاب و آبهای زیرین پروژه های راهسازی و پلسازی را به نحو احسن انجام دهد. لوله های پلی اتیلن دوجداره اسپیرال برای انتقال سیالات در شرایط ثقلی ، کاربرد های فشار پایین و همچنین در هنگامی که سیالات در فشار پایین از لوله جابه جا می شوند قابل استفاده جهت انتقال فاضلاب هم می باشند . از آنجایی که لوله های کاروگیت سبک انعطاف پذیری زیادی دارند این امر باعث می شود در مکان هایی که کمی مسیر کج می باشد از زانو و یا رابط استفاده نشود به راحتی و با کمی تلاش میشود آن را خم کرد و در مسیر قرار داد. البته از آنجایی که تولیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری در عرضه این محصول در رقابت می باشند کیفیت و قیمت آن هم به نوبه خود در رقابت می باشد و در بازار با قیمت و کیفیت های مختلفی می توان این محصول را پیدا کرد. قسمت سایت واچار پایپ لیست قیمت نمایندگی فروش لوله اتصالات پلیکا PVC اعم از سه راهی زانویی 45 90 درجه سه راه بازدید سراه تبدیل شرکت آذر لوله تبریز قراردارد.

 

لوله کاروگیت مقاومت بالای آنها می باشد. این دو لوله کاروگیت سبک و سنگین هردو به یک شکل تولید می شوند اما تفاوت آنها از نظر فنی می باشد. تولید کننده لوله دوجداره کاروگیت پایپ ایران در تولید لوله دوجداره کاروگیت پس از انجام تحقیقات فراوان و تکیه بر دانش مدیران و واحد تحقیق و توسعه خود توانسته است که تغییراتی (انحصاری و مبتکرانه) در قالب های کاروگیتور ایجاد کند که نتیجه آن لوله ای بسیار مقاوم تر، با کیفیت تر و با عمری طولانی تر نسبت دیگر لوله های دوجداره کاروگیت در کشور باشد. نوع جوشکاری برای پروژه های زیر زمینی بسیار آسان، سریع و مزیت بیشتری دارد. لوله کاروگیت و اتصالات پلیاتیلن جهت مصارف فاضلاب شامل زهکش و فاضلابهای صنعتی و خانگی میباشد .البته از این نوع لولهها و اتصالات میتوان در اجرای پروژه های بزرگ فاضلاب شهری نیز استفاده نمود . از لوله کاروگیت ۱۰۰۰ میلیمتر در شبکه های اصلی فاضلاب های شهری، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و برای انتقال آب رودخانهها استفاده می شود. یکی از پرکاربرد ترین سایز ها، لوله 160 کاروگیت می باشد. این لوله در اصطلاح علمی به نام لوله سیمی لس یعنی لوله بدون درز معروف است ، به همین علت لوله مانیسمان یا لوله بدون درز به آن دسته از لوله های فولادی اطلاق میشود که در مراحل مختلف تولید آنها از روشهای معمول یعنی جوشکاری فلزات استفاده نمی گردد.

نوشته دیگر :   کت برش دار تک دکمه ای زنانه رنگ مشکی برشکا Bershka (ساخت اسپانیا)

 

این لولهها به رنگ مشکی تولید میشوند و علت مشکی بودن آنها تحمل و استقامت بالا در برابر اشعه UV و آفتاب میباشد. با وجود کوتاه بودن آبگذرها، لذا آنها بار ترافیکی زیادی دارند. از مارکینگ بر روی لوله پلی اتیلن و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. مشخصات فنی و کیفیت لوله کاروگیت باید مطابق با نشان استاندارد آن باشد. تمام انواع لوله های فاضلابی کاروگیت شرکت ناب زیست مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شوند. لوله های کاروگیت با قطر بزرگ می توانند مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید و توزیع کنند. همچنین می تواند به عنوان ارزش های آرزو تولید شود. لوله کاروگیت که با عنوان لوله های پلی اتیلن دوجداره شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین نوع لوله در صنایع مختلف می باشد. این مرحله را برای طرف دیگر لوله تکرار کنید. همینطور لوله از نظر کشش با اتصالات دیگر ارزیابی میشود و میبایست سطح ابعاد لوله نیز مورد بررسی قرار بگیرد. به طور مثال می توان گفت، لوله پلی اتیلن کاروگیت فاضلابی با ابعاد 200 میلی متر، دارای مقاومت حلقوی برابر 31/5 کیلو نیوتن و لوله کاروگیت پلی اتیلن دوجداره با اندازه 250 میلی متر، دارای مقاومت حلقوی 16، 31/5 و 64 کیلو نیوتن می باشد.

 

به عنوان مثال لوله های با قطر ۴۸ اینچ (۱۲۰۰ میلی متر) و کوچکتر نیازمند حداقل یک پا (۳/۰ متر) پوشش هستند. بیشتر بدانید لوله پلی اتیلن چیست؟ جالب است بدانید لوله هایی که دارای ابعاد 500 میلی متر و بالاتر هستند، تنها دارای فشار حلقوی برابر با 31/5 کیلونیوتن می باشند و به این ترتیب، صرفاً برای نصب در پروژه های عظیم تر طراحی شده اند. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت دارای دوجداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه میباشد همچنین قسمت داخلی این نوع لوله نیز به صورت صاف و صیقلی طراحی شده است. لوله های دوجداره پلی اتیلن یا همان لوله های کاروگیت همانطور که در تصویر بالا میبینید به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره ، یکی بیرونی با شکل ظاهری موجدار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی لوله که دارای سطحی صاف میباشد که جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و بازی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالایی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد .

 

حلقه های راه راه لوله های کاروگیت فولادی تقویت شده با مواد پلی اتیلن با چگالی بالا HDPE مقاومت در برابر اثرات بیرونی را ایجاد می کند. قیمت لوله کاروگیت 2000 میلیمتر به پارامترهای مهمی همچون نوع مواد اولیه مورد استفاده، مقاومت لوله، طراحی پروفیل لوله بستگی دارد. لوله کاروگیت سایز ۱۶۰۰:در طراحی شبکه فاضلاب و اجرای شبکه انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار میگیرند. خاک و رواناب اسیدی یا دارای نمکهای جادهای دارای مشکلاتی هستند که میتواند عمر دیگر لولههای فاضلاب را به مدت چند سال کوتاه کند. به بیانی دیگر تفاوت دما بر خصوصیات و نوع لوله تاثیر می گذارد. لوله های کاروگیتHDPE با قطر بزرگ تر به صورت استاندارد 6 متر یا 7 متر طول تولید می شوند. لوله های کاروگیت با قطر بزرگ توسط مواد HDPE تولید می شوند و به آن ها لوله های کاروگیت HDPE 100 می گویند. لولههای کاروگیت دارای شیاری های موازی و خط الراس های بر روی سطح خود بوده و در سطح داخلی برای صاف و صیقلی بودن و عدم خوردگی توسط مواد شیمیایی با مستربچ پوشانده می شوند.

محمد رضا کاویان