بررسی عطر دیور جادور زنانه

بررسی عطر دیور جادور زنانه
.estp-changedby-essin a{color:1E3FDB# !important}

عطر دیور جادور یا دیور ژادور ادوپرفیوم زنانه  Dior J’adore  یک الهه برای زنان بی باک و با احساس است. عطر دیور جادور (جدور) توسط عطر ساز زبر دست کالیک بکر [Calice Becker] طراحی و ساخته شد. عطر دیور جادور معنای جدید و جذابی از زن بودن را تعریف کرد. به جرئت می توان گفت عطر جادور از محبوب ترین عطر های زنانه در جهان است. پس از گذشت مدت کوتاهی از تولید این محصول در سال ۱۹۹۹ با استقبال بی نظیری رو برو شد. ژادور دیور در بین خانم های خوش سلیقه و سخت پسند بسیار معروف شد.

 

عطر ژادور حس همراه داشتن یک دسته گل مجلل را به شما منتقل می کند. یک دسته گل زیبا با همه ی جزئیات، که مانند یک دسته گل سفارشی، تزئین شده است. نت های گلی استفاده شده در این عطر، دیور جادور را به یک مجموعه جذاب و مرموز تبدیل کرده است. درواقع مجموع نت های استفاده شده در ترکیبات این عطر یک ترکیب بسیار جدیدی ست. می توان گفت ادکلن جادو، گلی را اختراع کرده است که وجود خارجی ندارد. جالب است بدانید کلمه ی J’adore به معنی  I Love you یا “من دوستت دارم” است. این پیامی ست که عطر زنانه ی دیور جادور فریاد می زند.

در واقع این محصول نماد یک زن مستقل، شجاع، زیبا، ظریف و مدرن است. نکتۀ مهم این است که عطرجادور (ژادور) زنانه از برند سلطنتی عطر کریستین دیور است. با توجه به ترکیبات فوق العاده و همچنین کیفیت بالای اسانس های استفاده شده در این ادکلن پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی ایجاد کرده است

عطر دیور جادور زنانه در گروه بویایی گلی میوه ای دسته بندی می شود و دارای رایحه ای ملایم و شیرین است. این عطر با ترکیب گلی و جذاب و رایحه ی بی نظیرش تمرکز و آرامش را برای شما به ارمغان میاورد. رایحه ی طلایی و ملایم این عطر مثل آفتاب بر روی پوست میدرخشد. پس از اسپری کردن ادکلن دیور جادور روی پوستتان بلافاصله، رایحه مگنولیا، گلابی، هلو، طالبی، ترنج، پرتقال ماندارین به مشام شما خواهد رسید. این رایحه باعث سر زندگی و هیجان در شما خواهد شد.

نوشته دیگر :   تولید و نصب نرده حفاظ شاخ گوزنی

پس از مدتی، نت‌های فریزیا، ارکیده،گل رز، بنفشه، گل مریم، گل یاس و آلو ظاهر می شوند. این ترکیب گلی باعث ایجاد تمرکز میشود و آرامش را به شما منتقل می کند. بعد از گذشت مدتی طولانی نت ظریفی از مشک، وانیل، و توت سیاه ظاهر می شود. رایحه ی ادکلن دیور ژدور تا مدتی طولانی شما را همراهی می کند.

حتی ظاهر ادکلن جادور هم کاملا با ظرافت های زنانه طراحی شده‌ است. توجه هر خانم باسلیقه ای را این ادکلن زنانه به خود جلب می کند. منحنی های ایجاد شده که کریستین دیور٬ آن را با گردنبند معروف افسانه ای تزیین کرده است. مانند یک جواهر بر روی گردن یک زن می رقصد. طراحی بطری ادکلن دیور ژدور از آمفورای یونانی (خمره سفالی) الهام گرفته است.

نوع عطر ادوپرفیوم

برند                دیور

عطار             کالیس بکر

طبع              معتدل

سال عرضه         1999

گروه بویایی        گلی میوه ای

کشور مبدأ         فرانسه

مناسب برای       بانوان

اسانس اولیه       ترنج ، نارنگی ماندارین، مگنولیا ، هلو ، خربزه ، گلابی

اسانس میانی      رز ، فریزیا ، بنفشه ، یاس، گل برف ، گل مریم ، ارکیده ، آلو

اسانس پایه       مشک ، وانیل ، سدر ، توت سیاه

برای اطلاع از قیمت عطر دیور جادور و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.

 

محمد رضا کاویان