ثبت آگهی در آگهی-کالا آنلاین

ثبت آگهی در آگهی-کالا آنلاین

 ثبت آگهی در اینترنت

ثبت آگهی در اینترنت و مزایای آن

از بهترین روش های معرفی کسب و کار، جذب مشتری، خرید و فروش و ایجاد تنوع در جریان درآمد، تبلیغات در بستر اینترنت است. آگهی ها می­تواند در محیط های مختلف اینترنت مثل: موتور های جستجو، رسانه های اجتماعی، مرورگر وب، ایمیل و… نمایان شود. شما میتوانید با توجه به مخاطبان هدف خود، در هریک از این بستر ها ثبت آگهی کنید. پس با توجه به فراگیری اینترنت و در دسترس بودن گوشی موبایل  برای افراد بسیار زیادی، بهترین راه ثبت آگهی، ثبت در اینترنت است. با ما همراه باشید تا در این مقاله به چند مورد از مزایای ثبت آگهی در اینترنت بپردازیم.

1)ثبت آگهی با هزینه ای پایین یا رایگان

در شیوه ی ثبت آگهی در اینترنت، شما می‌توانید هزینه های خود را کاملا مدیریت کنید، زیرا با درج در اینترنت حدودا 3 برابر ارزان تر از روش های دیگر، هزینه متحمل خواهید شد. بعضی از سایت ها، قابلیت ثبت آگهی به طور رایگان یا با هزینه های بسیار کم دارند. در این سایت ها میتوانید آگهی خود را با درج لینک، تصویر و کلمه کلیدی، در دسته بندی خاص و مورد نظرتان به اشتراک بگذارید و مخاطبین بسیاری را جذب کنید.

2)دسترسی آسان به مخاطبین هدف

از آن جایی که جستجو در اینترنت به سادگی انجام می­پذیرد، افراد نیز میتوانند با یک جستجو در این فضا به دنبال نیاز خود در آگهی ها بگردند. زیرا افرادی که به دنبال محصول یا خدمت خاصی هستند، می‌دانند باید به چه سایت هایی مراجعه کنند و اتفاقا این افراد، مشتریان شما خواهند بود. پس شما با ثبت آگهی در اینترنت می‌توانید، به راحتی مخاطبین هدف خود را یافته و با آن‌ها ارتباط بگیرید.

3)دیده شدن، بدون حد و مرز

در شیوه های مرسوم تبلیغات سنتی مثل تبلیغات برروی بیلبورد، افراد محدودی مخاطب قرار می­گیرند. زیرا همیشه موضوعاتی مثل محدودیت زمانی، مکانی و حتی محدودیت تعداد آگهی وجود خواهد داشت. اما در فضای اینترنت، تعداد مخاطبین بسیار گسترده خواهد بود. این گستردگی فراتر از مردم یک منطقه، شهر، کشور و حتی یک قاره خواهد بود. شما با ثبت آگهی در اینترنت می‌توانید مخاطبین بسیار زیادی بدون مرز داشته باشید. گوگل قابلیت آن را دارد که یک آگهی را به 4 میلیارد نفر نشان دهد. تنها کافی است که شما نکات چگونه درست ثبت کردن آگهی را رعایت کنید.

4)حذف واسطه ها

از مزایای درج آگهی در اینترنت، کوتاه کردن دست دلالان و واسطه ها است. در این فضا صاحبان آگهی، مشاغل و ارائه دهندگان خدمات می­توانند به راحتی با مشتریان خود ارتباط بگیرند.  این ارتباط بی واسطه هم به کم کردن هزینه های هر دو طرف می­انجامد و هم به ارتقای کیفیت کمک خواهد کرد.

5)استفاده از کلمات کلیدی

شما می­توانید با استفاده از کلمات کلیدی درست و به جا، برای آگهی خود برچسب گذاری کنید. این کار باعث می­شود تا موتور های جستجو نسبت به این کلمات حساس شده، آن را لینکی از آگهی شما دانسته و با جستجوی کاربران، آگهی شما شانس بالاتری پیدا کند و در صدر جستجوی کاربران ظاهر شود.

6)افزایش ارتباط، افزایش درآمد

همان طور که در موارد قبل گفته شد، به دلیل اینکه دسترسی به آگهی های اینترنتی بالاست، با ثبت آگهی در این بستر مخاطبین به سادگی و از طرق مختلف با شما ارتباط خواهند گرفت.  شما خواهید توانست پس از برقراری ارتباط، به طور مؤثری جذب خود را بالا برده و به همین منوال درآمد شما نیز بالا خواهد رفت.

نوشته دیگر :   جی پی اس گارمین

7)اشتراک گذاری آسان، ثبت تصاویر و قابلیت ویرایش

آماده سازی یک آگهی در اینترنت بسیار ساده و سریع انجام می‌گیرد. شما می‌توانید در ثبت آگهی خود از جزئیات خدمات یا محصولی که ارائه می­دهید بنویسید. همچنین قابلیت آپلود چندین تصویر می­تواند به بیشتر و بهتر دیده شدن آگهی شما کمک کند. مورد بعدی آن که هنگامی که شما در اینترنت آگهی خود را ثبت می­کنید، می‌توانید به آسانی و چندباره محتوای آن را ویرایش کرده و تغییر دهید. بدیهی است که چنین امکانی در آگهی های سنتی مثل بیلبوردها و … اصلا وجود ندارد.

8)قابلیت اندازه گیری مخاطبان

از دیگر قابلیت های درج آگهی در فضای اینترنت آن است که شما می­توانید به آسانی آماری از بازدید های بلند مدت و روزانه و بازخورد های آگهی خود داشته باشید و به تحلیل آماری نیز بپردازید. این در حالی است که این موضوع یکی از مشکلات بزرگ ثبت آگهی به شیوه ی سنتی بوده است، وقتی که کارفرما و صاحب آگهی نمی­دانسته که آیا آگهی­اش به دست مخاطبین رسیده یا نه ونظر آنها چیست.

9)امکان ثبت در سایت های مختلف

یکی دیگر از مزایای ثبت آگهی اینترنتی آن است، که شما می­توانید به راحتی در سایت های گوناگون آگهی خود را ثبت کنید. این تنوع بستر ها باعث ازدیاد مخاطبین و بالطبع زیاد شدن فروش و یا ارائه ی خدمات خواهد بود. پس بهتر است که سایت های مرتبط با هدف خود را یافته و در آنها آگهی خود را ثبت کنید.

10)وجود فضای رقابتی

با توجه به این که افراد زیادی در این بستر آگهی خود را ثبت می­کنند، فضای رقابتی ایجاد خواهد شد که باعث پیشرفت و به روزرسانی در ارائه ی خدمات و محصولات می­شود. این اتفاق هم سبب رونق کار ها و خدمات، و هم کسب رضایت کارفرمایان می­شود.

11)ارتباط در ساعت های مختلف

با ثبت آگهی در اینترنت، برای شما فضایی وجود خواهد شد تا شما بتوانید، از طریق رد و بدل شدن پیام، در روزهای غیر کاری و حتی ساعت های مختلف با مخاطبین خود ارتباطتان را حفظ کنید.

جمع بندی مبحث ثبت آگهی در اینترنت

درنهایت با توجه به رواج بسیار چشمگیر ایننترنت، از بهترین و حتی می­شود گفت که بهترین محیط برای ثبت آگهی، بستر های اینترنتی است. این شیوه­ی ثبت کردن آگهی، هرروزه از محبوبیت بیشتری برخوردار می­شود. در این مقاله به مزایای ثبت آگهی در اینترنت از جمله: دسترسی آسان به مخاطبین هدف، صرفه جویی در هزینه ها، دیده شدن آگهی ها بدون مرز، قابلیت اندازه گیری بازدید ها و کسب بازخورد  کاربران و… اشاره کردیم. سایت آگهی – کالا آنلاین به عنوان یک پلتفرم نوین در زمینه چاپ آگهی های شما به صورت رایگان، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. امید داریم که خواندن این مقاله برای شما مفید واقع شود و مورد استفاده شما قرار بگیرد.

محمد رضا کاویان