همین حالا برای ثبت آگهی در سایت ما اقدام کنید

همین حالا برای ثبت آگهی در سایت ما اقدام کنید

مزایای ثبت آگهی و تبلیغات در سایت ماچیست؟

  1. تبلیغات در سایت ما کاملا رایگان ثبت می شود و شما بدون داشتن بودجه تبلیغات، می توانید کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.
  2. با ثبت آگهی رایگان در سایت شهر ۲۴، اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشید، نرخ فروش اینترنتی شما بیشتر می شود. اگر هم کسب و کارتان غیراینترنتی باشد و فروشگاه فیزیکی داشته باشید، تعداد مشتریان مغازه شما چندین برابر می شود.
  3. تا زمانی که تبلیغات کسب و کار خود را در اینترنت انجام ندهید، مشتریان از حضور شما و محصولاتتان باخبر نخواهند شد. بخش تبلیغات سایت ما ، به شما فرصت دیده شدن دراینترنت و معرفی کسب و کارتان را خواهد داد.
  4. وقتی آگهی رایگان و تبلیغات خود را در سایت ما ثبت می کنید، تبلیغات کار شما در گوگل نیز منتشر می شود و در نتیجه، زمانی که افراد به دنبال خدمات و محصولات خاصی بگردند، نام کسب و کار شما را می بینند.
  5. با ثبت تبلیغات رایگان در سایت ما، برند شما شناخته تر می شود و شما می توانید بدون هزینه کردن، برای خودتان مشتری پیدا کنید.
  6. ثبت آگهی در سایت ما هیچ ریسکی ندارد و بدون خطر از دست رفتن سرمایه، شما می توانید خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.
  7. در زمان رکود بازار، شما می توانید یک آگهی اینترنتی در سایت ما ثبت کنید تا افراد جدیدی را به سمت خود بکشانید و به کسب و کارتان رونق بدهید.
  8. با درج آگهی رایگان در سایت ما، آگهی تبلیغاتی شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته به افراد نشان داده خواهد شد. صاحبان کسب و کارها در تمام شهرهای ایران می توانند تبلیغات خود را در این سایت ثبت کنند.
نوشته دیگر :   محصولات دندانپزشکی

همین حالا برای ثبت آگهی در سایت ما اقدام کنید

حالا که با مزایای تبلیغ کردن در اینترنت آشنا شدید و متوجه شدید که تبلیغات چقدر می تواند به رشد و رونق گرفتن کسب و کار شما کمک کند، همین حالا برای ثبت آگهی رایگان درسایت ما اقدام کنید و تبلیغ خود را در کنار تبلیغات دیگر افراد و برندها ثبت کنید.

اگر دوست دارید که تعداد مشتریانتان را بیشتر کنید، میزان فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید و کسب و کارتان را به افراد بیشتری معرفی کنید، همین حالا برای ثبت آگهی در سایت ما اقدام کنید و به کسب و کارتان رونق بدهید. با نمایش آگهی مربوط به کسب و کار شما در قسمت نیازمندیها و تبلیغات سایت ما، مطمئن باشید که می توانید خود را به تعداد خیلی زیادی از افراد معرفی کنید.

فرقی ندارد کسب و کارتان در زمینه  آرایش و خدمات زیبایی باشد یا فروشگاه لباس داشته باشید، در بخش آگهی های اینترنتی سایت ما، همه نوع آگهی تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف از تبلیغ فروشگاه لوازم منزل تا تعمیر لوازم برقی، مشاور املاک، داروخانه، حسابداری و… وجود دارد. شما هم می توانید یکی از تبلیغ کننده هایسایت ما باشید و خود را در دنیای شلوغ اینترنت به دیگران نشان دهید. پس همین حالا برای ثبت آگهی در سایت ما اقدام کنید.

ثبت آگهی رایگان

محمد رضا کاویان