مروری بر چهره های سرشناسی که به شکلی عجیب به یکدیگر شبیه هستند

مروری بر چهره های سرشناسی که به شکلی عجیب به یکدیگر شبیه هستند

حتما تا حالا واسه شمام پیش اومده که با دیدن فردی در خیابون، به یاد شخصی دیگه افتاده باشین و چهره ایشون براتون تداعی شه.
شباهت زیاد بعضی آدما به همدیگه، یه «آشنا پنداری» یا به اصطلاح دژاوو به وجود می آورد. بعضی چهره ها به اندازه ای مثل هم هستن که به نظر می رسه اونا دو قلو بوده و از اول تولد جدا شدن. نکته باحال اینجاس که هیچ رابطه خویشاوندی میان اونا وجود نداره و مسئله نامبرده به صورت اتفاقی اتفاق افتاده.

هممون این سخن رو شنیده ایم که هر کسی یه همزاد در جهان داره.
تشابه های این چنینی در میان چهره های سرشناس، به طور حتم جذابیت زیادی داشته و پرداختن به اونا می تونه سرگرم کننده باشه. تصاویری که در ادامه می بینین، شباهت افراد مشهور دنیای موسیقی و سینما به همدیگه رو نشون میده. دیدن اونا شما رو متعجب می کنه، پس پیشنهاد می دیم به تماشای عکسا نشسته و توضیحات رو بخونین.

۱- سارا هایلند و میلا کونیس

این بازیگران سرشناس همیشه با همدیگه اشتباه گرفته شدن. اونا در سال ۲۰۱۰ میلادی همدیگه رو دیدن و عزمشونو جزم کردن در عموم خودشون رو جای دیگری جا بزنن. خانوم هایلند در این رابطه میگه: “بعضی وقتا میلا خودشو یه جای من معرفی می کنه، چون این کار اونو جوون تر نشون میده. من هم درباره انجام همین کار با اون صحبت کردم و ایشون هم موافقت کرده.”

۲- ناتالی پورتمن و کایرا نایتلی

اونا با هر مدل مویی بسیار مثل هم هستن و تشخیص شون کار راحتی نیس.
اونا در فیلم «جنگ ستارگان: تهدید شبه» در کنار هم بازی کردن.

۳- رالف فاینس و لیام نیسون

اونا در فیلمای زیادی مانند «لیست شیندلر» و «خشم تایتانا» کنار هم به اجرای نقش پرداخته ان. شباهت زیادتر از اندازه این دو بازیگر هم باعث شده که اونا بیشتر با همدیگه اشتباه گرفته شن. تنها فرق در اینه که آقای فاینس معمولا نقشای بد رو بازی می کنه و آقای نیسون به شکل یه قهرمون ظاهر می شه.

نیسون در این رابطه گفته: “اون یکی از بهترین و صمیمی ترین دوستان منه. مردم بیشتر به خاطر نیمرخ بسیار نزدیک ما رو با هم اشتباه می گیرن. حتی یه بار جایزه ها هم اشتباهی به ما داده شد.”

۴- امی آدامز و آیلا فیشر

اگه رنگ چشما رو ندیده بگیریم، این دو نفر بسیار مثل هم هستن. خانوم آدامز در این رابطه شوخی هم می کنه: “اگه فیلم «اعترافات یه معتاد به خرید» موفقیت زیادی بدست آورد، آیلا در اون بازی کرده و اگه این جور نشد، من در فیلم حضور داشتم.” فیشر هم یه بار عکس خانوم آدامز رو واسه خونواده و دوستانش فرستاد و همه اونا رو دست انداخت.

۵- کیتی پری و زویی دشانل

دشانل در این رابطه میگه: “این موضوع مقداری آزاد دهنده س. ما فقط از نظر ظاهری کمی به همدیگه مثل هستیم.
همه به من می گفتن که شما شباهت زیادی به هم دارین. وقتی که اونو ملاقات کردم، فکر کردم که این مسئله خیلی هم بد نیس، چون کیتی پری فرد جذابیه.”

۶- جرارد باتلر و کلایو اوون

تنها فرق اونا در اینه که آقای باتلر بیشتر در فیلمای کمدی عاشقانه به فعالیت می پردازه.

۷- سوزان ساراندون و سیگورنی ویور

ساراندون در مراسم امسال مجله «Glamour» به شباهت خود و ویور اعتراف کرد و این سخنان رو به زبون آورد: “ما دو شخص متفاوت هستیم و تنها ظاهرمون مثل همه. من بارها به خاطر اجرای نقش در فیلم «بیگانه» مورد تجلیل قرار گرفتیم، اما بعضی وقتا اون به جای من جایزه رو گرفته و یا عکسا رو امضا کرده.”

۸- هیث لجر و جوزف گوردون لویت

شباهت اونا قبلا در فیلم «۱۰ اخلاق تو که من از اون متنفر هستم» به اثبات رسیده.

۹- چلسی هندلر و الیزابت بنکس

خانوم بنکس در این رابطه میگه: “یه بار در تورنتو بودم که یهو فردی به سراغ من اومد و گفت که نامزدم بسیار به شما علاقه داره و میخواس که ازم امضا بگیره.
ایشون از کتاب «My Horizontal Life» بسیار تعریف کرد و گفت که اونو خیلی دوست داره.
اون منو با چلسی هندلر اشتباه گرفته بود و من هر چی تلاش کردم تنونستم مسئله رو براش توضیح بدم.”

نوشته دیگر :   نگاهی به زیباترین خیابان ها در کشورهای مختلف جهان
۱۰- سلنا گومز و لوسی هیل

این بازیگر گفته که مردم همیشه اونو با سلنا گومز خواننده سرشناس اشتباه می گیرن. ایشون اعلام داشته: “در روزای جوونی همیشه با سلنا اشتباه گرفه می شدم و این مسئله بسیار باحال بود. من عینک آفتابی ام رو می زدم و مردم به سمتم می اومدن. نمی تونستم به اونا بگم که سلنا نیستم.”

خانوم هیل بعضی وقتا با سارا هایلند و جنل کولمن هم اشتباه گرفته می شه.

۱۱- جفری دین موگان و خاویر باردم

بازیگران سرشناس همیشه با همدیگه اشتباه گرفته می شن و در هر مکان باید مطمئن شیم که اونا خودشون رو به جای کس دیگه ای جا زده باشن.

۱۲- جسیکا چستین و برایس دالاس هاوارد

“وقتی که ما در کنار همدیگه قرار گرفتیم، به آینده نگاه کردیم و فهمیدیم که چقدر مثل هم هستیم.
چستین این سخنان رو به زبون آورده و اعلام داشته که چند بار با بازیگر فیلم «دنیای ژوراسیک» اشتباه گرفته شده.
هاوراد در این رابطه یه دابسمش هم ساخته و به مردم آموزش داده که چیجوری می تونن اونا رو از همدیگه تشخیص بدن. چستی سال گذشته تصویری خنده دار در این رابطه رو هم در توییتر به اشتراک گذاشته.

۱۳- رایان سیکرست و جوئل مک هال

اونا بسیار مثل هم جلوه می کنن. مک هال حتی یه بار کنترل توییتر و حساب سیکرست رو به دست گرفت.

۱۴- پنلوپه کروز و سلما هایک

در سال ۲۰۱۴، حتی حساب رسمی اسکار در اینستاگرام هم این دو نفر رو با هم اشتباه گرفت. اونا در زندگی واقعی دوستان بسیار خوبی هستن و با هم سلفی می گیرن. بازیگران سرشناس از نام مستعار اسپانیایی «huevos» به معنی تخم مرغ هم استفاده می کنن.

۱۵- ویل فرل و چاد اسمیت

اونا از شباهت به همدیگه آگاهی دارن. بازیگران کمدی در شی سه سال پیش جیمی فالون، حتی مثل هم لباس پوشیدند و همه رو حیرت زده کردن.

۱۶- لیلی سوبیسکی و جنیفر لارنس

خانوم سوبیسکی قبل از اون که جنیفر لارنس به معروفیت برسه، چهره بسیار سرشناسی بود. اونا با هر مدل مو مثل هم هستن. سوبیسکی حالا دیگه در هالیوود حضور نداره و وقت خود رو صرف بزرگ کردن دو فرزندش می کنه.

 

۱۷- جسی آیزنبرگ و مایکل سرا

 

جسی و مایکل هر دو در خیابونا با همدیگه اشتباه گرفته می شن.
مایکل سرا به چهره های دیگری مانند جون هدر هم شباهت داره.

۱۸- جنیفر کانلی و دمی مور

اگه ابروهای پرتر جنیفر کانلی رو در نظر نگیریم، این دو بازیگر بسیار مثل هم جلوه می کنن.

۱۹- نینا دوبرو و ویکتوریا جاستیس

خانوم جاستیس هم فکر می کنه که مثل بازیگر «خاطرات خون آشام» است. هواداران اونا هنگام انتشار عکس این دو نفر کنار یه دیگه تو یه مراسم، بسیار تعجب کردن.

۲۰- ناتان فیلیون و جرمی رنر

در سال ۲۰۱۴ میلادی، فیلیون در حساب توییتر خود شباهتش با بقیه چهره های سرشناس رو توضیح داد. ایشون هم اینکه شباهت عجیبی به «جیسون بیتمن» داره.

۲۱- جردین اسپارکس و آمریکای فررا

خیلی از مردم فکر می کنن که این دو چهره سرشناس شباهت زیادی به هم دارن.

 

۲۲- پل روبنس و آلن کامینگ

 

همونطور که توجه می کنین، این دو بازیگر بسیار مثل هم هستن و تشخیص شون از همدیگه کار راحتی نیس.

۲۳- مارک والبرگ و مت دیمون

حتی مت دیمون هم به مسئله شباهتش به بازیگر فیلم «تبدیل شوندگان» اعتراف کرده. اون اعلام داشته: “من در این رابطه با مارک صحبت کردم، چون ایشون با مردمی مواجه شده که همیشه از بازی اش در فیلم هویت بورن تعریف کردن. به خاطر همین، من و اون با هم معامله ای انجام دادیم. قرار شد در زمانایی که اشتباه گرفته میشیم، تا اون جایی که ممکنه رفتار خوبی نشون بدیم.”

محمد رضا کاویان