راهنمای گسترش سئو خارجی

راهنمای گسترش سئو خارجی

راهنمای گسترش سئو خارجی

ورد استریم بیشتر به عنوان مقصد رایانه شخصی شناخته شده است. اما ما همچنین می دانیم یک یا دو چیز در مورد جستجوگرها، و مردم از ما بخواهید در همه زمان ها برای یک پرایمر در آموزش مانی ربات اصول اولیه جستجوگرها. بنابراین ما در حال تحویل: این مقاله خواهد بود مقدمه و بررسی اجمالی از بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)، یک تاکتیک بازاریابی اجباری اگر شما می خواهید وب سایت خود را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل یافت می شود.

 

راهنمای اصول جستجوگرها

 

در این راهنمای به جستجوگرها برای مبتدیان، شما یاد بگیرند:

 

  1. جستجوگرها چیست & چرا مهم است?
  2. تحقیق کلید واژه و هدف قرار دادن کلمات کلیدی
  3. بهینه سازی جستجوگرها در صفحه
  4. معماری اطلاعات
  5. بازاریابی محتوا و پیوند ساختمان
  6. جستجوگرها فنی
  7. نحوه ردیابی و اندازه گیری نتایج جستجوگرها
  8. موبایل، بین المللی، و جستجوگرها محلی

 

زمانی که شما در رسیدن به پایان این راهنمای اصول جستجوگرها شما درک قوی از چه بهینه سازی موتور جستجو چرا ارزشمند و مهم است و چگونه می توانید نتایج بزرگ در محیط جستجوگرها همیشه در حال تغییر داشته باشد.

اصول جستجوگرها قسمت 1: جستجوگرها چیست & چرا مهم است?

 

شما احتمالا از جستجوگرها شنیده اید و اگر قبلا تعریف ویکی پدیا سریع از این اصطلاح را دریافت نکرده اید اما درک اینکه جستجوگرها “روند موثر بر دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج پرداخت نشده موتور جستجو” واقعا به شما کمک نمی کند تا به سوالات مهم کسب و کار و وب سایت خود پاسخ دهید:

 

چگونه می توانم شما، برای سایت شما و یا سایت شرکت شما، “بهینه سازی” برای موتورهای جستجو?

چگونه می توانید قابلیت جستجوی ارگانیک سایت خود را افزایش دهید، بنابراین به راحتی می توانید محتوای خود را پیدا کنید?

چگونه شما می دانید چقدر زمان برای صرف در جستجوگرها?

چگونه شما می توانید “خوب” مشاوره جستجوگرها از “بد” یا مضر مشاوره جستجوگرها افتراق?

 

چه به احتمال زیاد جالب برای شما به عنوان یک صاحب کسب و کار و یا کارمند است که چگونه شما در واقع می تواند اهرم جستجوگرها برای کمک به درایو ترافیک مربوطه تر، منجر، فروش، و در نهایت درامد و سود برای کسب و کار شما. این چیزی است که ما در این راهنما تمرکز خواهیم کرد.

چرا باید به شما در مورد جستجوگرها مراقبت?

 

بسیاری و بسیاری از مردم به دنبال چیزها هستند. این ترافیک نه تنها به دلیل وجود ترافیک زیاد بلکه به دلیل وجود ترافیک بسیار خاص و با قصد بالا می تواند برای یک تجارت بسیار قدرتمند باشد.

 

اگر شما فروش ویدجت بلو، می خواهید به جای خرید یک بیلبورد تا  eduکسی با یک ماشین در منطقه خود را تبلیغ خود را می بیند (خواه تا کنون هر گونه علاقه در ویدجت بلو یا نه)، و یا نشان می دهد تا هر بار که هر کسی در جهان انواع “خرید بلو ویدجت” را به یک موتور جستجو? احتمالا مورد دوم، زیرا این افراد قصد تجاری دارند، به این معنی که ایستاده اند و می گویند می خواهند چیزی را که شما پیشنهاد می دهید بخرند.

 

چهار نوع قصد کلمه کلیدی

 

مردم در حال جستجو برای هر شیوه ای از چیزهایی که به طور مستقیم مربوط به کسب و کار شما. فراتر از که، چشم انداز خود را نیز برای همه نوع از چیزهایی که تنها شل مربوط به کسب و کار شما در جستجوی. اینها فرصت های بیشتری برای ارتباط با این افراد و کمک به پاسخ دادن به سوالات و حل مشکلاتشان و تبدیل شدن به یک منبع قابل اعتماد برای انها هستند.

 

شما بیشتر احتمال دارد برای دریافت ویدجت خود را از یک منبع قابل اعتماد است که اطلاعات بزرگ هر یک از چهار بار گذشته شما تبدیل به گوگل برای کمک با یک مشکل یا کسی که شما هرگز شنیده ام?

چه در واقع برای رانندگی ترافیک از موتورهای جستجو کار می کند?

 

اول این مهم است که توجه داشته باشید که گوگل برای بسیاری از ترافیک موتور جستجو در جهان (هر چند همیشه برخی از شار در اعداد واقعی وجود دارد) به عهده دارد. این ممکن است متفاوت باشد از طاقچه به تو رفتگی در دیوار، اما این احتمال وجود دارد که گوگل بازیکن غالب در نتایج جستجو است که کسب و کار و یا وب سایت خود را می خواهم برای نشان دادن در، و بهترین شیوه های مشخص شده در این راهنما کمک خواهد کرد که موقعیت سایت شما و مطالب خود را برای رتبه بندی در دیگر موتورهای جستجو، همچنین.

مبانی جستجوگرها-سهم بازار موتور جستجو

 

صرف نظر از چه موتور جستجو استفاده می کنید، نتایج جستجو همواره در حال تغییر. گوگل به ویژه موارد زیادی را در مورد چگونگی رتبه بندی وب سایت ها از طریق نام های مختلف حیوانات به روز کرده است و بسیاری از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو در سال های اخیر بسیار خطرناک شده است.

 

پس چه کار می کند? چگونه گوگل تعیین می کند که صفحات به بازگشت در پاسخ به چه مردم جستجو برای? چگونه می توانم شما تمام این ترافیک با ارزش به سایت شما?

 

الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است، و من برخی از لینک برای هر کسی که به دنبال شیرجه رفتن عمیق تر به چگونه گوگل رتبه سایت در پایان این بخش به اشتراک بگذارید، اما در سطح بسیار بالا:

 

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات با کیفیت و مرتبط در مورد پرس و جو جستجوگر باشد.

او ارتباط را با “خزیدن” (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) در مورد اینکه این محتوا مربوط به جستجوگر است که بیشتر بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر است تعیین می کند.

نوشته دیگر :   انواع مختلف مجازی سازی در رایانش ابری

تعیین “کیفیت” توسط تعدادی از معنی اما برجسته در میان کسانی که هنوز هم تعداد و کیفیت وب سایت های دیگر که لینک به صفحه شما و سایت خود را به عنوان یک کل است. به عبارت بسیار ساده: اگر تنها سایت هایی که به سایت ویجت خود را لینک وبلاگ ها که هیچ کس دیگری در وب به مرتبط هستند، و سایت بلو ویجت من می شود لینک از مکان های مورد اعتماد است که به اغلب مرتبط، پسندیدن CNN.com، سایت من نسبت به سایت شما اعتماد بیشتری خواهد داشت (و فرض می شود کیفیت بالاتری دارد).

 

به طور فزاینده ای عناصر اضافی توسط الگوریتم گوگل وزن می شوند تا تعیین کنند که سایت شما رتبه بندی می کند مانند:

 

چگونه افراد با سایت شما ارتباط برقرار می کنند (اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و در سایت شما باقی می مانند یا به صفحه جستجو باز می گردند و روی پیوند دیگری کلیک می کنند? یا فقط لیست خود را در نتایج جستجو در دسترس نباشد و هرگز کلیک کنید از طریق چشم پوشی?)

سرعت بارگذاری سایت شما و “دوستی تلفن همراه”

چه مقدار محتوای منحصر به فرد دارید (در مقابل محتوای کم ارزش “نازک” یا محتوای تکراری)

 

صدها عامل رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجو در نظر می گیرد و به طور مداوم روند خود را به روز و پالایش می کنند.

 

گوگل رتبه بندی عوامل جستجوگرها

 

خبر خوب این است که شما لازم نیست که یک محقق موتور جستجو برای رتبه بندی برای اصطلاحات ارزشمند در نتایج جستجو باشید. ما از طریق بهترین روش های اثبات شده و خرید اکانت مانی ربات قابل تکرار برای بهینه سازی وب سایت ها برای جستجو می رویم که می تواند به شما کمک کند ترافیک هدفمند را از طریق جستجو بدون نیاز به مهندسی معکوس صلاحیت اصلی یکی از با ارزش ترین شرکت های جهان هدایت کنید.

 

اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد چگونه موتورهای جستجو کار، یک تن از منابع بزرگ در دسترس وجود دارد، محتوی:

 

راهنمای موز در مورد موضوع

گرافیک تعاملی خود گوگل

 

اکنون، بازگشت به اصول اولیه جستجوگرها! بیایید به تاکتیک ها و استراتژی های واقعی جستجوگرها بپردازیم که به شما کمک می کند ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید.

اصول جستجوگرها قسمت 2: تحقیقات کلید واژه & کلید واژه هدف قرار دادن بهترین شیوه

 

اولین قدم در بهینه سازی موتور جستجو این است که تعیین کنید در واقع برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنای شناسایی اصطلاحاتی است که افراد به دنبال (همچنین به عنوان “کلمات کلیدی” شناخته می شوند) هستند که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی کند.

 

برای تلفن های موبایل به اندازه کافی ساده، متعجب? من می خواهم شرکت ویجت من وقتی افراد به دنبال “ابزارک” می گردند و شاید هنگام تایپ مواردی مانند “خرید ابزارک” ظاهر شود.”بر روی مرحله سه!

 

حجم جستجو برای کلمات کلیدی جستجوگرها

 

متاسفانه این کاملا ساده نیست. چند عامل کلیدی را به حساب زمانی که تعیین کلمات کلیدی شما می خواهید به هدف در سایت شما وجود دارد:

 

حجم جستجو – اولین عاملی که باید در نظر بگیرید این است که چند نفر (در صورت وجود) در واقع به دنبال یک کلمه کلیدی معین هستند. بیشتر مردم وجود دارد در جستجوی یک کلمه کلیدی، بزرگتر مخاطبان شما ایستاده برای رسیدن به. برعکس، اگر هیچ کس در جستجوی یک کلمه کلیدی، هیچ مخاطب در دسترس برای پیدا کردن مطالب خود را از طریق جستجو وجود دارد.

ارتباط – اگر یک اصطلاح اغلب جستجو برای که بزرگ است: اما اگر به طور کامل مربوط به چشم انداز خود را? ارتباط ساده به نظر می رسد در ابتدا: اگر شما در حال فروش شرکت ایمیل نرم افزار اتوماسیون بازاریابی شما نمی خواهید برای نشان دادن برای جستجو است که هر چیزی برای انجام با کسب و کار خود را ندارد، مانند “لوازم حیوان خانگی.”اما چه در مورد شرایط مانند “نرم افزار بازاریابی ایمیل”? این به طور مستقیم ممکن است به نظر می رسد مانند یک توصیف بزرگ از چه کار می کنید، اما اگر شما در حال فروش به فورچون 100 شرکت، بسیاری از ترافیک برای این مدت بسیار رقابتی خواهد بود جستجوگرانی که هیچ علاقه ای به خرید نرم افزار خود را (و مردمی که شما نمی خواهید برای رسیدن به ممکن است هرگز خرید گران خود را، راه حل پیچیده بر اساس یک جستجوی ساده گوگل). برعکس، شما ممکن است فکر می کنم یک کلمه کلیدی مماس مانند “بهترین شرکت راه حل های بازاریابی کامپیوتر” کاملا بی ربط به کسب و کار شما از شما نمی فروش نرم افزار بازاریابی کامپیوتر. اما اگر چشم انداز خود را مدیر اجرایی و یا بازاریابی گرفتن در مقابل خود را با یک منبع مفید در ارزیابی پرداخت به ازای هر کلیک ابزار می تواند بزرگ “اولین لمس” و یک راه عالی برای شروع یک رابطه با یک خریدار بالقوه.

رقابت-همانطور که با هر فرصت کسب و کار در جستجوگرها شما می خواهید به در نظر گرفتن هزینه های بالقوه و احتمال موفقیت. برای جستجوگرها، این به این معنی درک رقابت نسبی (و احتمال به رتبه) برای شرایط خاص.

محمد رضا کاویان