پایان نامه رایگان درباره تجارت الکترونیک، قابلیت اعتماد، مصرف کنندگان، روابط تجاری

طرف دیگر قابلیت اعتماد به روابط بین شخصی و روابط تجاری مربوط می شود به ویژه در شرایطی که در روابط میزان ریسک ،نا اطمینانی و وابستگی زیاد باشد. در فضای تجارت الکترونیک اعتماد اهمیت زیادی دارد زیرا اولا تجارت الکترونیک مساله نوینی است ثانیا مبادلات آن از راه دور و غیر حضوری انجام می گیرد. مصرف کنندگان در این شرایط نسبت به شرایط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *