پایان نامه بررسی رابطه سرمایه فکری با بازاریابی در صنعت بیمه ایران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
عنوان :
بررسی رابطه سرمایه فکری با بازاریابی در صنعت بیمه ایران
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چکیده:
دو عامل مهم كه موجب بالارفتن عملكرد بازارگرایی شركتها در دو دهه گذشـته شـده اسـت ؛
جهانی شـدن و افـزایش تغییـرات در فنـاوری مـی باشـد. در چنـین محیطـی سـرمایه فكـری و
داراییهای نامشهود از عوامل مهم موفقیت بشمار میروند.تحقیق حاضر رابطه بین بازارگرایی (با تكیه
بر سه مفهوم توجه به مشتری، توجه به رقبـا وهماهنگی بینبخشی) و سرمایه فكری
را در صنعت بیمه بررسی میكند.
سرمایه فكری به عنوان دارایی نامشهود یک سازمان میباشـد و شـامل دانـش، تجربـه، مهـارت شخصی
، روابط خوب و یا توانایی فناوری است ،سرمایه انسانی ؛تركیبی از دانـش ، مهـارت هـا وتجربیات كاركنان
یک بنگاه، سرمایه مشتری (رابطهای )؛ عبارت اسـت از روابـط بـا افـرادی كـهبنگاه اقتصادی با آن ها
به كار تجاری میپردازد كه شامل مشتریان و عرضه كنندگان میباشد . سرمایه ساختاری؛ داراییهای
غیرمرتبط بـا نیـروی انـسانی را شـامل مـی شـود كـه عبارتنـد از فناوریها، فرایندها، ابداعها، اموال فكری
، داراییهای فرهنگی و روش هایی كه شـركت را قـادر
به انجام وظایف میسازد.
تعداد صفحه :155
قیمت : 14700 تومان
—-
پشتیبانی سایت : serderehi@gmail.com
در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.
*
[add_to_cart id=144285]