ترک سیگار با ویپ

ترک سیگار با ویپ

 

یکی از مهم ترین مسائل اجتماعی که جامعه امروزه را درگیر خود کرده است، اعتیاد جوانان به سیگار و قلیان است. معمولا ترک سیگار بسیار سخت بوده و این به دلیل عادت کردن به نیکوتین آن است. اما چاره چیست؟ اگر شما هم اعتیاد به سیگار را تجربه کرده اید و به دنبال ترک آن با روش های جایگزین هستید، ادامه مقاله را با دقت مطالعه کنید. خرید ویپ و خرید پاد از بهترین گزینه هایی هستند که میتوانید به جای خرید سیگار انجام دهید. در ادامه ابتدا به مضرات کشیدن سیگار میپردازیم و در انتها درباره پاد و ویپ اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار میدهیم.

بلایی که نیکوتین بر سر شما می‌آورد

نیکوتین موجود در سیگار و قلیان و همچنین قطران موجود در آن‌ ها علت ضرر های بسیار سیگار و قلیان هستند. کشیدن سیگار در بین افراد جامعه بسیار فراگیر شده و بدون توجه به ضرر های سیگار، افراد از آن استفاده میکنند. همچنین معمولا در جمع های دوستانه و همین طور جمع های خانوادگی، قلیان بسیار رایج بوده و تصور عموم این است که قلیان آسیب کمتری نسبت به سیگار به ریه ها میرساند.

اما باید بدانید که کشیدن قلیان معادل کشیدن چند پاکت سیگار بوده و تصور ضرر نداشتن آن تنها به نبود اطلاعات کافی و بهانه افراد برای ترک نکردن قلیان مربوط میشود. در زیر به ضرر هایی که سیگار و قلیان برای ما دارند اشاره میکنیم.

  • باعث زرد شدن و خراب شدن دندان ها میشوند.
  • آسیب بسیاری به ریه ها میرسانند و علت اصلی گرفتار شدن افراد به سرطان ریه هستند.
  • دود سیگار برای چشم ضرر های بسیار زیادی دارد.
  • باعث جوش زدن و آسیب به پوست میشوند و در موارد شدید تر باعث مبتلا شدن به سرطان پوست میشوند.
  • بوی بد دهان را در پی دارد.

این موارد تنها گوشه ای از مضرات سیگار و قلیان بوده و مهم ترین آن ها میباشند. اما با خرید ویپ و خرید پاد میتوانید این موارد را تا حد بسیار زیادی کنترل کنید و آسیب کمتری به خود وارد کنید.

 

خرید ویپ

اما ویپ چیست؟ بسیاری از افراد ویپ را با نام سیگار الکترونیکی میشناسند. هر چند با توجه به ویژگی هایی که ویپ دارد آسیب بسیار کمتری را به بدن وارد میکند. در ویپ مایعی به نام سالت و یا جویس ریخته میشود و با کشیدن ویپ، این مایع به بخار تبدیل شده و در نهایت به شکل دود از دهان خارج میشود. خوشبختانه شما میتوانید خرید جویس های بدون نیکوتین را انجام دهید تا نیکوتینی وارد بدن شما نشود و این میتواند شروعی تازه برای ترک سیگار باشد.

نوشته دیگر :   باران چت بهترین چت روم ایرانیان و فارسی زبانان

بیشتر افراد از دودی که با کشیدن سیگار از دهان خود خارج میکنند لذت میبرند و با خرید ویپ این اتفاق کاملا رخ میدهد، بدون این که نیکوتینی وارد بدن شود. پس خرید ویپ یکی از بهترین جایگزین ها برای سیگار و قلیان است و عملا به ترک سیگار کمک شایانی میکند.

ویپ چه ویژگی هایی دارد؟

مهم ترین ویژگی ویپ این است که بوی آن افراد را اذیت نمیکند و همچنین برخلاف سیگار، بوی بدی را بر روی لباس و دهان شما بر جا نمیگذارد. ویژگی دیگر این است که در محیط، آشغال های سیگار و خاکستر آن پخش نمیشود و نیازی به جمع آوری ته سیگار نیست. همچنین با وجود انواع طعم های مختلف جویس، شما میتوانید طعم های دلخواه را انتخاب کرده و آن را در ویپی که خریداری کرده اید بریزید.

در ضمن میتوانید خرید جویس را در طعم های مختلف انجام دهید و هر بار هر کدام را که مایل بودید در ویپ بریزید.

خرید ویپ را از کجا انجام دهیم؟

ابتدا دقت کنید که از برند های برتر، خرید ویپ را انجام دهید تا دستگاه با کیفیت تری را داشته باشید؛ چرا که ویپ دستگاهی است که تا سال های طولانی برای شما میماند و به صورت طولانی مدت قابل استفاده هستند. مورد دوم این که سایت خوبی را برای خرید ویپ انتخاب کنید که سایت مشهد ویپ یکی از بهترین ها در این زمینه است و میتوانید با خیال راحت و با اطمینان، ویپ مورد نظر خود را خریداری کنید. انواعی از ویپ ها در سایت مشهد ویپ وجود دارد که با توجه به سلیقه خود، خرید ویپ را میتوانید انجام دهید.

محمد رضا کاویان