راهنمای خرید بهترین پاوربانک

راهنمای خرید بهترین پاوربانک

پاوربانک یا شارژ همراه واژه نام آشنای امروز لوازم الکترونیکی است که کمتر کسی است که با این نامها آشنایی نداشته باشد. پاوربانک برای شارژ کردن تلفن همراه و یا تبلت مورد استفاده قرار می گیرد. پاوربانکها بسیار محبوب هستند و طرفداران بسیار زیادی به خود می بیند. برای اینکه بتوانید بهترین پاوربانک را انتخاب کنید به یک راهنمای خرید بهترین پاوربانک نیاز دارید.

پاوربانک چیست؟

وقتی بیرون از منزل باشید و یا به برق دسترسی نداشته باشید، می توانید تلفن های همراه خود را به دستگاه های الکترونیکی وصل کرده و گوشی خود را شارژ نمایید. این وسیله می تواند تا چند ساعت شارژ نگه دارد و بسته به نوع و کیفیتی که دارد طیف های متفاوتی دارد.

چرا باید پاوربانک بخرم؟

پاوربانک به عنوان یک ذخیره اضافه برای باتری شما عمل کرده و به جای وصل کردن تلفن همراه به پریز برق می توانید به این پاوربانک ها متصل نمایید. این پاوربانک ها به شما اجازه می دهد در هر زمان و مکان گوشی خود را به آنها وصل کرده و دستگاه خود را شارژ نمایید. اگر در جنگل باشید و یا در فرودگاه و یا در جاده می توانید از این دستگاه ها استفاده کنید و کارایی بسیارخوبی دارد.

انواع مدل های پاوربانک کدام است؟

پاوربانک ها گروه های مختلفی دارند. برخی از پاوربانکها برای استفاده موبایل و تبلت بکار می رود و بعضی نیز برای استفاده لپتاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پاوربانک از نظر ظرفیت چند دسته هستند؟

پاوربانک کوچک

اصولاً پاوربانک های کوچک ظرفیتی بین 2500 تا 3000 میلی آمپر ساعت را دارند و برای بیشتر تلفن های همراه کاربرد خوبی دارد. این مدل پاوربانک کوچک و ارزان قیمت بوده و برای قرار گرفتن در جیب مناسب هستند.

پاوربانک متوسط

این پاوربانک ظرفیتی بین 3500 تا 6500 میلی آمپر ساعت را دارد. این مدل پاوربانک شارژ کامل دو بار برای تلفن همراه را به همراه دارد. برای افرادی که حداقل یک بار در روز و یا شبانه روز می خواهند تلفنشان را شارژ نمایند گزینه مناسبی است. این مدل پاوربانک نسبت به مدل کوچک گران‌تر هستند و در روز فقط یکبار کامل شارژ می شوند.

پاوربانک بزرگ

این مدل پاوربانک ظرفیتی تا حدود 4000 میلی آمپر ساعت دارد و از نظر قدرت در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این پاوربانکها گران‌تر هستند و وزن بیشتری دارند. با این پاوربانک می توانید چند بار در روز گوشی یا تبلت خود را شارژ نمایید. قدرت زیادی دارد و می تواند چند دستگاه را به طور همزان شارژ نماید.

بهترین برندهای پاوربانک کدام است؟

از بهترین مارک پاوربانک می توان به برندهای انکر، انرجایزر، دیتا، سیلیکون پاور، روموس و … اشاره کرد. البته این نکته نیز مهم است که هر یک از این برندها دارای مدل های مختلفی هستند که بر اساس کارکرد و قابلیت هایی که دارند قیمتهایشان متفاوت است.

نوشته دیگر :   چگونه با ربات چت ناشناس کار کنیم؟

4 مدل از بهترین پاوربانک های موجود در بازار

پاوربانک شیاومی مدل PLM09ZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

این مدل پاوربانک دارای باتری لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن 10000 میلی آمپر ساعت است. وزن این محصول به 243 گرم رسیده و طول پاوربانک 147 میلی متر است. همچنین این پاوربانک درون جیب قرار گرفته و برای شارژ گوشی و تبلت کاربرد بسیار خوبی دارد. می توان عنوان داشت که روی بدنه این پاوربانک نشانگر LED بوده که وضعیت باتری را نشان می دهد. از اقلام همراه این محصول می توان به کابل USB اشاره نمود. این پاوربانک دو درگاه خروجی داشته و کارایی خوبی از خود نشان می دهد.

پاوربانک ای دیتا مدل P20000D ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک «ای‌دیتا» مدل «P20000D» دارای یک نمایشگر LCD بوده که شبیه به یک مستطیل است. LCD موجود در این پاوربانک قابلیت این را دارد که میزان مانده شارژ پاوربانک را به صورت درصد نشان دهد. در این پاوربانک از باتری لیتیوم-یون استفاده شده است و ظرفیت پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت است که جزو رده های خوب پاوربانک به شمار می رود. این پاوربانک می توان 2 دستگاه را به طور همزمان شارژ نماید و باتری آن ظرفیت بالایی دارد. از مزیای دیگری این پاوربانک برخورداری از چراغ قوه است.

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM از دو پورت خروجی USB بهره مند بوده و از قابلیت شارژ سریعی برخوردار است. این پاوربانک می تواند به طور همزمان دو دستگاه را به طور همزمان شارژ نماید. برای انواع دستگاه های مختلف اعم از گوشی، دوربین و تبلت کاربرد بسیار خوبی داشته و همچنین از مزایای آن سبک و قابل حمل بودنش است. از دیگر فاکتورهای مثبت این پاوربانک می توان به دارا بودن نشانگر LED اشاره کرد. ظرفیت اسمی این محصول 10000 میلی آمپر ساعت است و باتری آن از نوع لیتیوم – یونی بوده و وزن پاوربانک به 240 گرم می رسد.

پاوربانک ای دیتا مدل PT100 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

می توان عنوان داشت که ظرفیت باتری این پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت است که می تواند یک آیفون 5 را 5 بار به صورت کامل شارژ نماید. این پاوربانک دارای دو درگاه خروجی است. این پاوربانک می تواند تبلت را نیز شارژ نموده و از فلش LED بهره مند است. نوع باتری این پاوربانک لیتیوم-یونی بوده و وزن محصول به 285 گرم می رسد.

منبع: بیگ مارکت وب

محمد رضا کاویان