مزایای اصلی و قیمت ساندویچ پانل

مزایای اصلی و قیمت ساندویچ پانل

قیمت قابل پرداخت

می توان گفت یکی از مزیت های اصلی انتخاب و خرید این مصالح ساختمانی پرطرفدار، قیمت ساندویچ پانل است که بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

نصب سریع و آسان

ساندویچ پانل های تولید شده بر روی خطوط بدون وقفه بر خلاف سیستم های معمولی به صورت قطعاتی ارائه می شوند که در ابعاد، نوع عایق و رنگ های مورد نظر شما با توجه به ساختار امکانات شما و با کنترل کیفیت کارخانه آماده طراحی می شوند. مونتاژ. آنها کاملاً با یکدیگر سازگار هستند.

ساندویچ پانل ها به دلیل اتصالات کم بر روی سطوح بزرگ نصب می شوند. با کمک امکانات حمل و نقل بهتر و تجهیزات مکانیکی بالابر، زمان حمل و نقل و پوشش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به این ترتیب پروژه شما در زمان کوتاهی تحویل داده می شود و در زمان صرفه جویی خواهید کرد.

عایق حرارتی عالی

عایق حرارتی به معنای ویژگی است که در زمستان ساختمان را در داخل گرم نگه می دارد، مصرف انرژی را برای خنک کردن ساختمان در تابستان کاهش می دهد و در محیط های راحت زندگی می کند، در این پانل ها نیز وجود دارند.

ساندویچ پانل مصالح ساختمانی بسیار مناسبی برای عایق حرارتی می باشد.

این مواد به لطف مواد عایق PUR، PIR، EPS و پشم معدنی عایق حرارتی بالایی دارند.

عایق حرارتی که با ساندویچ پانل می سازید از بروز مشکلاتی مانند کپک زدگی و رطوبت ناشی از حرکات حرارتی و فشردگی جلوگیری می کند و دوام و طول عمر ساختمان شما را تضمین می کند.

ساندویچ پانل پلی استایرن

ضخامت مواد عایق در ساندویچ پانل ها بسته به ظرفیت باربری، شرایط منطقه ای، هدف استفاده از ساختمان و ارزش عایق حرارتی متفاوت است.

اقتصاد سرمایه گذاری

در بسیاری از انواع سازه ها، می توانید با انتخاب ساندویچ پانل مناسب، هم در زمان ساخت و هم در زمان نصب صرفه جویی کنید.به لطف ویژگی‌های مونتاژ آسان آن، می‌توانید بدون تأثیر بر فعالیت‌های داخل ساختمان، آن را گسترش داده و بازسازی کنید.

علاوه بر این، آنها مقرون به صرفه و کاربردی هستند، زیرا پانل ها را می توان جدا کرد و دوباره استفاده کرد. بنابراین قیمت ساندویچ پانل کاملا مقرون به صرفه است

وزن سبک ساندویچ پانل نیز مزیتی در حمل و نقل و هزینه های ساخت اولیه به شما می دهد.

همچنین هزینه های نگهداری به دلیل ساختار بادوام آن پایین است.

به طور خلاصه، ساندویچ پانل یک راه حل سریع و زیبا و همچنین اقتصادی و ماندگاری طولانی است.

ظاهری زیبا به ساختمان های خود بدهید.

نوشته دیگر :   دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه ارتقا یافت

ساختمان شما شبیه آینه رویاهای شماست.

به همین دلیل ما به عنوان تولید کننده ساندویچ پانل هر روز ایده های جدیدی را به زیبایی ساختمان های شما اضافه می کنیم.

با پانل هایی که به صورت افقی، عمودی یا زاویه دار قرار می گیرند و در رنگ های مختلف طراحی می شوند، می توانید نمای بیرونی ساختمان خود را جذاب و عالی جلوه دهید.

با توجه به سهولت استفاده از محفظه های داخلی، می توانید طرح های مختلفی را با ساندویچ پانل ایجاد کنید.

در سال های اخیر قیمت ساندویچ پانل و مزیت های فراوان آن را به یکی از سازه های ضروری در صنعت ساختمان تبدیل کرده است.

مقاومت بالا در برابر آتش:

با انتخاب ساندویچ پانل مناسب برای عایق حریق ساختمان خود، در صورت بروز آتش سوزی احتمال بروز آتش سوزی در داخل و اطراف ساختمان را به تاخیر می اندازید و از ایمنی جان و مال خود در ساختمان محافظت می کنید.

هنگام انتخاب ساندویچ پانل برای عایق حریق باید فاکتورهایی مانند زمان مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر آتش، اندازه و ارتفاع ساختمان خود را در نظر بگیرید و ساندویچ پانل با پشم معدنی یا گواهی FM پر شده با PIR را انتخاب کنید.مقاوم در برابر شرایط جوی

ساندویچ پانل های ما به لطف ترکیب بی نقصشان ضد آب و ضد هوا هستند.

علاوه بر این، به لطف عایق حرارتی آن، هیچ اتلاف حرارتی در هیچ جای ساختمان شما وجود نخواهد داشت. بنابراین، گرمایش و سرمایش ساختمان خود را کنترل خواهید کرد و از بهره وری انرژی اطمینان حاصل خواهید کرد.

ساندویچ پانل ضد آب در برابر شرایط طبیعی مانند برف و باران مقاوم بوده و از ایجاد رطوبت و کپک جلوگیری می کند.

بنابراین محیطی سالم و راحت را برای ساختمان شما فراهم می کند و از خوردگی در سیستم های حمل و نقل جلوگیری می کند.

با افزایش دوام ساختمان استحکام ساختمان شما را افزایش می دهد.

سازه های بی صدا:

ساندویچ پانل های آکوستیک مورد استفاده در سقف ها و نماها با ایجاد فضاهای سالم و راحت به دور از سروصدا با خاصیت عایق صوتی برتر به دلیل پر شدن عایق پشم معدنی و سطح ورق سوراخ دار آن باعث افزایش راندمان کار و جلوگیری از حوادث کاری می شود.

 

.

محمد رضا کاویان