هنگام خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

هنگام خرید املاک به این نکات حتما دقت کنید

املاک

 

هیچ کس نمی داند که قیمت مسکن چگونه افزایش می یابد، مهم نیست که در اقتصاد چه اتفاقی می افتد. آنچه مهم‌تر است خرید خانه در زمانی است که زمان مناسب برای شما باشد، چه قیمت‌ها در حال افزایش یا کاهش باشند. به وضعیت خود نگاه کنید و چند سوال را در نظر بگیرید – آیا خانواده شما در حال رشد یا کوچک شدن است؟ آیا شانس مهاجرت به سراسر کشور برای ارتقای شغلی را دارید؟ – قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا زمان مناسبی برای خرید خانه است یا خیر.

 

خرید یک خانه تاریخی می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد. برای برخی که امکان خرید خانه را بررسی می کنند، هیچ چیز فریبنده تر از یک خانه قدیمی نیست، به خصوص اگر در فهرست ملی مکان های تاریخی ثبت شده باشد و در یک منطقه تاریخی واقع شده باشد.

هنگامی که تأیید نهایی وام مسکن خود را دریافت کردید و تمام بازرسی های لازم را انجام دادید، زمان بسته شدن است. این زمانی است که مالکیت خانه به طور رسمی به شما منتقل می شود. در زمان بسته شدن، پیش پرداخت و هزینه های بسته شدن را پرداخت خواهید کرد . اگر بلافاصله خانه را اشغال می کنید (به عبارت دیگر، فروشنده برای ماندن در خانه قبل از بسته شدن مذاکره نکرده است)، کلید خانه را دریافت خواهید کرد.

اکنون که می‌دانید چرا توسعه‌های با کاربری مختلط برای سرمایه‌گذاران جذاب هستند، چگونه این املاک را پیدا می‌کنید؟ خوب، ساده ترین رویکرد جستجو در لیست های موجود در بازار است. با این حال، یک راه استراتژیک تر برای انجام آن ممکن است جستجو برای لیست های خارج از بازار باشد.

پیش فروش برج های چیتگر 

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه خود را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

حتی اگر خانه خود را نمی فروشید، به این معنی نیست که از آماده شدن برای بازدید ارزیاب صرف نظر کنید. هر چه ارزش بازار منصفانه خانه شما بالاتر باشد، می توانید از سهام بیشتری برای تامین مالی خود استفاده کنید. به همین دلیل بسیار مهم است که از نکات زیر استفاده کنید تا مطمئن شوید که خانه شما به طور منطقی ارزیابی شده است.

قرارداد خرید ملک یک قرارداد قانونی الزام آور است که بر خرید و فروش ملک حاکم است . که بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود، شرایط معامله و شرایطی را که تحت آن یک فروش رخ می دهد را مشخص می کند.

هنگامی که مالک ملک تمام یا بخشی از ساختمان را به مستاجر اجاره می دهد، مالک این خطر را متحمل می شود که مستاجر ممکن است ناخواسته حادثه ای ایجاد کند که به شخصی که از ملک بازدید می کند آسیب برساند. شخص زیان دیده ممکن است با شکایت از مستاجر و صاحبخانه برای جبران خسارت به دنبال جبران خسارت باشد.

خانه شهری که خانه شهری نیز نامیده می شود، نوعی از خانه است که دارای چندین طبقه است و حداقل دو دیوار آن را با سایر خانه ها مشترک است. این ساختمان ها اغلب بلند و در عین حال نازک هستند و به خانه های شهری دیگر در یک ردیف طولانی متصل هستند. آنها بیشتر در مناطق شهری و حومه شهر محبوب هستند.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

با داشتن بازرسی خانه و گزارش مهندس سازه، شما در موقعیت خوبی برای مذاکره با فروشنده هستید. به یاد داشته باشید، اگر بازرسی شما مشکلاتی را نشان داد، فروشنده باید این مشکلات را در آینده فاش کند. اگر فروشنده نتواند یا نخواهد تعمیرات را برای شما انجام دهد، باید خانه را همانطور که هست ارائه دهد ، که باله های خانه و سایر سرمایه گذارانی را که به دنبال تخفیف عمیق هستند جذب می کند.

وقتی نوبت به فرآیند ارزیابی خانه می رسد، مهم است که ارزش گذاری ها را به متخصصان بسپارید. اگر به نظر حرفه ای (یا نظر دوم) در مورد ارزش ارزیابی شده خانه نیاز دارید، به احتمال زیاد، مشاور املاک شما می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند. به عنوان مرجع، عواملی که متخصصان به عنوان بخشی از چک لیست ارزیاب هنگام ارزیابی داخلی و خارجی یک ملک و تعیین ارزش ارزیابی خانه در نظر می گیرند، می تواند شامل موارد زیر باشد، اما محدود به آنها نیست:

وقت گذاشتن از قبل برای بیان شرایطی که بر اساس آن معامله ملک انجام می شود و محافظت در برابر سکسکه های احتمالی یا رویدادهای غیرمنتظره مهم است، زیرا می تواند به شما کمک کند از موانع قانونی یا مالی احتمالی در قسمت عقب جلوگیری کنید.

اگر تا به حال از یک محله جدیدتر رانندگی کرده باشید، احتمالاً با یک خانه مدل برخورد کرده اید. این خانه‌های نمایشی در آن زندگی نمی‌کنند، بلکه برای نشان دادن آنچه در خانه‌های دیگر در آن محله امکان‌پذیر است، به خریداران بالقوه نشان می‌دهند. اما با پایان یافتن ساخت و ساز در آن محله، بسیاری از سازندگان در نهایت خانه های نمونه را نیز می فروشند. اما آیا خرید یک خانه مدل از یک سازنده ایده خوبی است؟ این مقاله نحوه خرید یک خانه مدل و مزایا و معایب آن تصمیم را بررسی خواهد کرد.

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.

هنگامی که در حال شکار خانگی هستید ، ممکن است با یک جامعه محدود شده روبرو شوید. این بدان معناست که قوانین خاصی در جامعه وضع شده است تا اقداماتی را که صاحبان املاک می توانند با خانه و زمینی که در آن ساخته شده است محدود کنند. اما محدودیت های سندی دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟ بیایید برخی از رایج‌ترین محدودیت‌های مربوط به سند را مرور کنیم و اگر خانه‌ای با آن بخرید، چه معنایی ممکن است برای شما داشته باشند.فکر می کنید درآمد شما توانایی شما را برای خرید خانه محدود می کند؟ مقدار پولی که به دست می آورید نقش کمتری در گرفتن وام مسکن از آنچه فکر می کنید بازی می کند. بیایید ببینیم که چگونه درآمد در تعیین میزان نیاز شما برای خرید خانه و یافتن خانه مناسب شما نقش دارد.

آیا نمی دانید ارزش ارزیابی شده خانه شما در برابر ارزش بازار آن چقدر است – و چگونه هر دو ممکن است بر فروش بالقوه یا خرید خانه تأثیر بگذارند؟ شما تنها نیستید، زیرا ارزش ارزیابی شده یک ملک اغلب می تواند به طور قابل توجهی با همان ارزش بازار املاک و مستغلات در عمل متفاوت باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد ارزش ارزیابی شده در مقابل ارزش بازار، و چگونگی تعریف هر اصطلاح توسط متخصصان صنعت، راهنمای مفیدی برای این اصول اولیه املاک و مستغلات گردآوری کرده ایم.

هنگام خرید خانه، احتمالاً باید پولی را که برابر با درصدی از قیمت نهایی خرید خانه شما است، کنار بگذارید. به این می گویند پیش پرداخت شما. میزان پیش پرداخت بستگی به نوع وامی دارد که برای خرید خانه و قیمت فروش خانه استفاده می کنید. بسته به برنامه کمک پیش پرداخت (DPA) که واجد شرایط آن هستید، می توانید کمک هزینه یا وام مسکن کم تا بدون بهره برای پوشش هزینه های بسته شدن خود دریافت کنید.

همانطور که کتاب اصلی «انجیل سرمایه‌گذاری جمعی» توضیح می‌دهد، تأمین مالی جمعی به فرآیند درخواست از عموم مردم برای مشارکت پول یا سرمایه اولیه برای کمک به تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌های جدید اشاره دارد. با استفاده از این شکل از جمع‌آوری سرمایه آنلاین، که در آن فراخوان‌های آزاد برای سرمایه‌گذاران بالقوه در وب‌سایت‌ها در کنار فرصت‌های سرمایه‌گذاری احتمالی ارسال می‌شود، می‌توان مفاهیم را مستقیماً برای کاربران روزمره اینترنت مطرح کرد. این افراد، که در مجموعه‌ای از سرمایه مشارکت می‌کنند که به طور جمعی از دیگران با منافع مشابه تامین می‌شود، می‌توانند وسیله‌ای برای پشتوانه مالی برای سرمایه‌گذاری‌های فعلی یا احتمالی در املاک و مستغلات فراهم کنند عبارات “خانه فقیر” و “خانه شکسته” به وضعیتی اشاره دارد که صاحبان خانه بیش از توان خود خانه خریداری کرده اند. آنها در نهایت تمام درآمد خود را صرف تعمیرات و هزینه ها می کنند، از تعطیلات و مخارج دلخواه خود صرف نظر می کنند. خانه شما به جای اینکه پناهگاه شما باشد آلباتروس شما می شود.

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.

توجه به دو پارامتر اصلی که یک خانه را طبقه بندی می کند مهم است: نوع ساختار و سبک خانه. این سازه به نوع ساختمان اشاره دارد، مانند خانه تک خانواده یا کاندو. سبک به ویژگی های معماری و طراحی ، مانند صنعتگر یا معاصر اشاره دارد.

نوشته دیگر :   خدمات آموزشی در بانک فایل پژوهشی معلمان

محمد رضا کاویان