ویترین شیشه ای چیست؟ قیمت خرید شیشه ایران لاکوبل

ویترین شیشه ای چیست؟ قیمت خرید شیشه ایران لاکوبل

با استفاده از شیشه‌های رنگی ایران لاکوبل می توانید دوست‌ داشتنی ترین ویترین شیشه‌ ای یا نرده شیشه ای فیکس پوینت مجلل را طراحی کنید. خرید شیشه‌ های رنگی یکی از خریدهای فوق‌العاده است، بدون شک با خرید این نوع شیشه ها می توانید محیط پیرامون خود را دگرگون کنید. شما می توانید کالاهای خود را با استفاده از ویترین شیشه ای به نمایش بگذارید، همچنین می توانید با استفاده از منحصر به فردترین شیشه های رنگی توجه افراد را به کالا های خود جذب کنید. در ادامه این مقاله به معرفی ویترین شیشه ای می پردازیم.

ویترین شیشه ای چیست؟

همانطور که می دانید شیشه را می توان وسیله ای جدایی ناپذیر از زندگی بشر دانست که انسان از حدود 4000 سال گذشته تا امروز از آن استفاده می کند. این متریال خیره ‌کننده زمانی در ابتدا برای ساخت ظروف استفاده می‌ شد، اما با پیشرفت بشر در استفاده از کوره های شیشه‌ پزی، شیشه به عنوان یک متریال پر کاربرد شناخته‌ شد که مصارف گوناگونی دارد. برخی از کارکردهای این نوع شیشه از جمله شیشه بین کابینت، پارتیشن شیشه ای زیبا، ویترین شیشه ای، دیوارپوش و … می باشد. همچنین در گذشته شیشه ها مقاومت کمی در برابر گرما و ضربه داشتند که از تمام مزایای آن کاسته می شد، اما شرکت های تولید کننده شیشه موفق به ساخت شیشه سکوریت با مقاومت بسیار زیاد در برابر نفوذ و حرارت شدند. این نوع جدید شیشه باعث جهش چند درصدی در ساخت ابزار مورد نظر انسان از شیشه شد. برخی از این ویترین ها به شکل کمد های مستقل در دیوار نصب می شوند که قابل جابجایی نیستند و برخی دیگر بر روی پایه های فلزی و قابل جابجایی هستند.

استفاده از ویترین شیشه ای در مغازه ها و ادارات

حتما تا کنون در فروشگاه ها یا محیط های کاری انواع ویترین های شیشه ای را دیده آید که تنوع گسترده ای دارند. این ویترین ها محیطی زیبا و دوست داشتنی را برای فروشگاه ها ایجاد می کنند و محصولی را که بر روی آن قرار گرفته است به بهترین شکل ممکن منعکس می کنند. فروشگاه هایی که دارای اجناس شیک و مجلل هستند از شیشه به عنوان عامل تبلیغاتی استفاده می کنند که با نورهای زیبا و رنگ آمیزی دلپذیر می تواند اثری صد برابری بر کالا داشته باشد. اگر به دنبال ساخت ویترین شیشه ای در فروشگاه خود هستید، شیشه های رنگی را فراموش نکنید.

اخیراً استفاده از ویترین شیشه ای در ادارات شهرت یافته است. ویترین ها و قفسه های شیشه ای برای تزیینات منطقه ای استفاده می شوند تا فضای محل کار و دفاتر را به طور مناسب طبقه بندی کنند. تاثیر مشهود این ویترین ها دکوراسیونی جدید و مطلوب ایجاد می کند که به همان اندازه از نظر مشتریان باکیفیت خواهد بود. شما می توانید با تکیه بر نیاز خود از این ویترین ها به عنوان کمد ثابت یا ویترین متحرک استفاده کنید.

ضخامت ویترین شیشه ای

برای خرید شیشه های رنگی بهتر است به انواع شیشه های براق، مات و قاب استیل در نظر داشته باشید که ضخامت های 4 میل، 5 و 6 میل و همچنین 10 میل به اضافه 16 و 20 میل دارند. با توجه به ضخامت، باید هزینه منحصر به فردی را در نظر داشته باشید، البته می توانید با استفاده از ضخامت 4 میلی متر، با استفاده از شیشه های رنگی، یک نمایشگاه شیشه ای دوست داشتنی و فریبنده بسازید. امروزه از شیشه های رنگی برای دکوراسیون داخلی استفاده زیادی می شود. علاوه بر این، توجه داشته باشید که شیشه شما زمانی می تواند جذابیت خود را به رخ بکشد که بتوانید از یک شیشه مناسب و بدون خش استفاده کنید.

قفل ویترین شیشه ای

اتصالات شیشه ویترین به شیشه استفاده شده و نحوه باز و بسته شدن آن بستگی دارد. شیشه سکوریت شده اغلب برای شیشه های نمایشی استفاده می شود، در نتیجه اتصالات ویترین شیشه ای را می توان به عنوان استاپ، لولا، دستگیره، بست، قاب، درزگیر، ریل نام برد. امروزه استفاده از شیشه به عنوان یک نمایشگاه برای فروشگاه ها و ابزارهای شرکت به عنوان یک عنصر رایج ظاهر شده است تا آن ها بتوانند تمام محصولات خود را به نمایش بگذارند. بیشتر شیشه های استفاده شده از شیشه های سکوریت شده با ضخامت های خاص هستند. علت استفاده از این شیشه ها را می توان مقاومت در برابر فشار و وزن و شفافیت بالا دانست.

هزینه ویترین های شیشه ای

اگر برای سفارش ویترین شیشه ای رنگی طراحی می کنید، باید بدانید که قیمت این محصول کاملا بر اساس یک سری عوامل تعیین می شود. به همین دلیل هم اکنون نمی توان برای آن قیمت مناسب و ثابتی اعلام کرد. از طرفی، نوسانات بازار باعث می شود که نرخ آن تغییر کند. اما به طور کلی قیمت این نوع شیشه ها به عواملی مانند: ابعاد و اندازه، مواد و طرح شیشه، نوع ویژگی و کاربرد آن اشاره کرد.

خرید ویترین شیشه ای

با مراجعه به وب سایت می توانید از نحوه عملکرد این ویترین ها مطلع شوید و اطلاعات بیشتری درباره انواع شیشه های مخصوص ویترین دریافت کنید. در صورت سفارش می توانید با واحد مربوطه تماس بگیرید و یا از طریق قسمت سفارش آنلاین سایت سفارشات خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

نوشته دیگر :   روشن شدن چراغ ترمز هنگام رانندگی

محمد رضا کاویان