هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این موارد دقت کنید

هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات به این موارد دقت کنید

هزینه فاکتور قبضی چند برگی :

چاپ روی تیشرت سفید پنبه ای یقه گرد به صورت ۳ روش امکان پذیر می باشد:

معرفی فاکتور تحریر

در مقاله دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی نکاتی را قصد داریم درباره اهمیت چاپ تراکت نکاتی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی انقدر برای شما زیاد باشد که شما از این ظرفیت برای تبلیغات سازمان و مشاغل خود استفاده بکنید. در این مقاله قصد داریم اصلی ترین و مهم ترین نکات لازم در خصوص چاپ تراکت های تبلیغاتی نکاتی را برای شما بیان بکنیم و توضیحاتی در خصوص هر یک از این موارد بطور مختصر مطالبی را برای شما بیان بکنیم.
در این مرحله شما با دبل کلیک برروی لایه موکاپ شده یک پنجره جدید سفیدی برای شما در پنجره ای دیگر ایجاد می شود که شما در آن پنجره هر تصویر و نوشته ای را که بخواهید به راحتی می توانید جانمایی کنید و بعد از جانمایی حتما برروی گزینه Save در سربرگ File و یا با استفاده از دکمه میانتر Ctr+s جانمایی خودتان را ذخیره بکنید. پس از زدن این دکمه ها می بینید تصویر شما به راحتی برروی آن قسمتی که انتخاب کرده اید قرار می گیرد.
توزیع و چاپ تراکت یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی برای هر مشاغل و سازمان ها می باشد و از قدیم مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از شرکت ها از قدیم از این شیوه بازاریابی و تبلیغات برای سازمانی خود استفاده می کنند. ما سعی کردیم دلایل چاپ تراکت تبلیغاتی بطور شفاف برای شما بیان بکنیم.
توصیه می شود برای طراحی لیوان کاغذی از قالب آماده طراحی برای طراحی و ارسال فایل استفاده نمایید و در صورتی که فایلی برای چاپ ندارید و یا نیاز به یک طراحی اختصاصی برای لیوان کاغذی خود دارید می توانید روی کمک متخصصین طراحی مجموعه چاپ نفیس حساب کنید.
ما قصد داریم در این مقاله بادکنک آرایی در جشن تولد را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و با نشان دادن انواع ایده های تولد و توضیح دادن درباره آنها بتوانیم شما را راهنمایی بکنیم که بتوانید به راحتی یک جشن تولد زیبا و قشنگ و با عین حال به یادماندنی برای خود و دوستانتان رقم بزنید.

لیست قیمت پرچم کشور ها

چاپ تراکت B4 از دیگر محصولات از خانواده چاپ تراکت می باشد. سایز استاندارد و بین المللی B4 در سایز ۲۵ در ۳۵٫۳ سانت می باشد. ولی به جهت پرتی کمتر شیت و استفاده بهینه از کاغذ سایز تراکتی مقداری کوچکتر می باشد.
چاپ لیبل شیشه ای دور صاف
چاپ بادکنک تایلندی هم به صورت رنگ جور ( ترکیبی ) و هم به صورت انتخابی ( رنگ سازمانی ) قابل انتخاب و ثبت سفارش می باشد که می توانید از طیف گسترده رنگ های موجود در بازار مجموعه انتخاب نمایید.
چاپ تراکت سایز A5 همواره جز پرطرفدار ترین سایز ها برای چاپ تراکت تبلیغاتی می باشد. از دلایل محبوبیت این سایز فضای مناسب برای ارائه مطالب شخصی و همچنین خوش دست بودن این سایز است. تراکت A5 نصف سایز آ۴ می باشد که مشابه سایر نمونه های مجموعه برروی انواع کاغذ گلاسه و تحریر چاپ و عرضه می شود. سایز تراکتی A5 نیز نسبت به سایز استاندارد کوچکتر است باید در هنگام طراحی به این مهم توجه بفرمایید. چاپ تراکت A5 نیز به صورت افست بوده فول رنگی می باشد و کیفیت های چاپ هم بسیار عالی و درخشنده می باشد.
متریال لازم در چاپ سربرگ

ثبت سفارش آنلاین سویشرت هودی سفید

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی دورگرد جزء کارت ویزیت های زیبا و خوش دست مجموعه می باشد که مخاطب شما با حس کردن این سری کارت ویزیت حس مطلوب و خوشایندی به آن ها منتقل می شود. کارت ویزیت سلفون مخملی برروی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شود که نسبت به سری های لمینت از ضخامت کمتری برخوردار است ولی در هر دو مدل جنس روکش ها یکسان است.
به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.
قطعا لیوان اکلیلی از لوکس ترین سری لیوان های مجموعه می باشد. اگر از نمای نزدیک به این لیوان های اکلیلی نگاهی بیندازید قطعا این لیوان ها شما را مجذوب خود خواهند کرد. بافت های اکلیلی ریز روی این سه رنگ لیوان اکلیلی جلوه فوق العاده ای به این لیوان ها بخشیده که هر بیننده ای را شیفته ی خود می کند.
روش چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد
بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است.
ملاحضات: این محصول به دلیل دارا بودن زمینه ( زرد بودن ) نتیجه ی چاپی متفاوتی از لحاظ رنگ با سایر محصولات خواهد داشت.
ما این افتخار را دارد که بالاترین کیفیت در چاپ و متریال برای چاپ لیبل پی وی سی متالایز را خدمت مشتریان گرامی خود ارائه دهد.
به علت بازی داشتن تیغ می بایست فاصله برش ۵ میلی متری از لبه های کار رعایت گردد.
جنس PVC لیبل متالایزاز نوع لیبل نقره ای براق (متالایز) می باشد. سطح لیبل متالایز نقره ای براق می باشد و فاقد سفیدی است ولی در صورتی که بخواهید قسمتی از طرح سفید باشد و یا طرحتان دید بهتری روی لیبل متالایز نقره ای داشته باشد می توانید از فیلم سفید روی آن استفاده کنید. لیبل متالایز یک لیبل تمام صنعتی می باشد و در دمای بالا و پایین و همچنین حرارت مقاوم می باشد و نیز این لیبل مقاوم در برابر خش و آب می باشد و کاملا قابل شستشو می باشد.
چاپ پرچم رومیزی لیزری ، یک پرچم از سری پرچم های مجموعه می باشد که بسیار اسپرت می باشد و برای محیط های لوکس و اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پرچم به دلیل ظاهری که دارد بیشتر با پایه استیل مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت های ارائه شده در جدول قیمت های نیز با پایه استیل می باشد که طبیعتا در صورت درخواست با پایه سنگی از هرینه آن کاسته خواهد شد.
هزینه بروشور گلاسه 135 گرم با سایز گسترده A3 :
بروشور گلاسه 170 گرم در ما با خط تا هایی به صورت یک ، 2 ، 3 و یا بیشتر به صورت دروازه ای یا آکاردئونی و یا نامتقارن قابل تحویل می باشد.
چاپ بروشور تحریر 80 گرم از جمله ارزان قیمت ترین بروشوری است که در این مرکز می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید. تحریر 80 گرم کاغذی مشابه کاغذ های A4 موجود در بازار می باشد با همان ضخامت و زیر دست که به راحتی هم روی آن می توان نگارش کرد. چاپ بروشور بر روی کاغذ تحریر 80 گرم برروی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.
سویشرت برای مراسمات و مسابقات تیم ها در این دو فصل بسیار جذاب و کاربرد دارد. سویشرت های ضخیم هم وجود دارد که در فصل زمستان هم مورد استفاده قرار میگیرد و محبوبیت زیادی هم دارد. اگر علاقه به سویشرت داریم.
جنس پارچه تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد همان گونه که در ادامه مفصل توضیح داده خواهد شد صد درصد نخ پنبه می باشد که بسیار جنس لطف و خنکی دارد و برای استفاده در فصول گرم مناسب می باشد. ما در ما همواره تلاش می کنند که در فصل های گرم از تیشرت های پنبه ای نازکتر و در فصل های سرد از پنبه ی ضخیم تر برای دوخت تیشرت استفاده کنند.

کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد ۹x6

هزینه پاکت A4 تحریر 80 گرم ایرانی :

ما در بخش مقالات افست طراحی بروشور با فتوشاپ ، طراحی تراکت با فتوشاپ را بصورت مفصل بحث کردیم و قصد داریم توانمندی های متنوع و بسیار زیاد فتوشاپ را بصورت گام به گام برای شما تشریح بکنیم.

لیست قیمت کامل چاپ عکس و شاسی :

هزینه چاپ سویشرت مشکی با چاپ A4*

چاپ روی زیر لیوان در ما به صورت سابلیمیشن ( حرارتی ) انجام می شود که در این روش که امروزه یکی از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت های روش های چاپ می باشد ، ابتدا طرح دلخواه شما توسط جوهر های مخصوصی برروی کاعذ های مخصوص این چاپ قرار می گیرد و سپس توسط دستگاه پرس طرح اختصاصی شما به زیر لیوانی منتقل می شود و پس از گذشت مدت زمانی که حرارت می بیند طرح تماما به آن منتقل می شود.
سعی کنید اگر رنگ سازمانی دارید در طراحی سربرگ خود از رنگ سازمانی خود استفاده بکنید. و دقت داشته باشید که کد رنگ سازمانی خود را تغییر ندهید. برای چاپ سربرگ فوری خود تلاش کنید که کد رنگ سازمانی شما دقیق در طراحی لحاظ شده باشد. رنگ های سازمانی بکار رفته در سربرگ خود باید به گونه ای باشد که حتی کسی با ندیدن مشخصات ارسال به راحتی تشخص بدهد که این نامه برای چه سازمانی می باشد.

لیست قیمت چاپ زیر لیوانی

مشخصات چاپ بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A4 :
چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم در ما روی ۲ سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
حال توسط خودکار چندین بار روی طرح خود را با فشار بکشید تا موقعیکه که مطمئن شوید طرح خود توسط کاربن بر روی لیوان چاپ شده است.
تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد
جاپ کارت ویزیت کتان امباس از سری کارت ویزیت های بدون روکش و بافت دار مجموعه می باشد. جنس این کارت ویزیت از کتان ۲۵۰ گرم می باشد که به صورت امباس شده می باشد.

چاپ روی تیشرت سفید اسپان

شما کافی است با داشتن چند مواد اولیه ساده عکس دلخواه خودتان را روی سویشرت به چاپ برسانید.این روش چاپ روی سویشرت به آموزش چاپ تیشرت در خانه بسیار شبیه می باشد و شما می توانید با استفاده از آموزش چاپ تیشرت در خانه طبق همون آموزش چاپ سویشرت در خانه انجام بدهید.

تاثیرات چاپ پرجم تبلیغاتی

چاپ پدموس یک هدیه بسیار زیبا و جذاب برای بچه ها افرادی که به گیم علاقه دارند بسیار یک کادو جذاب و زیبا می باشد که شما می توانید یک شخصیت کارتنی زیبایی را برروی پدموس چاپ بکنید و این کادو بسیار می تواند ماندگار و جذاب و ارزان قیمت باشد.
در این مرحله شما سعی کنید اتو خودتان را در بالاترین دما تنظیم بکنید و اگر شما اتوی بخار دارید سعی بکنید از آب و یا هرگونه مایعاتی در گرم کردن کار خود جلوگیری بکنید زیرا سبب می شود رنگ های چاپ شده روی کاغذ پخش بشود.
به طور معمول سفارش های چاپ روی تیشرت بین ۱ الی ۳ روزکاری در دفتر تهران چاپ و آماده تحویل می باشد. از این رو در وب سایت مجموعه امکان ثبت سفارش چاپ تیشرت لانگ مشکی پنبه ای یقه گرد به دو صورت چاپ عادی ( ۳ روزکاری ) و چاپ فوری ( یکروزه ) مقدور می باشد. سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از ۳ روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ روی تیشرت فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی تیشرت به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد.

به کسب و کار شما اعتبار می بخشد

جذابیت بیشتر به هر جلسه و یا مهمانی

بر خلاف بازاریابی سنتی مانند توزیع تراکت های تبلیغاتی ، زمان مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی بسته به نوع و محتوای آن سایت و یا صفحه اجتماعی متفاوت است. بسیاری از بازاریابان در مورد این موضوع بحث کرده اند و به نظر می رسد اجماع مشترک این باشد “بستگی دارد”. اجازه بدهید در این رابطه بیشتر توضیح بدهیم.
اولین اصل در امر طراحی این است شما رزلوشن طراحی خودتان را در حالت 300 قرار بدهید.
چاپ کارت ویزیت سلفون مات ۹x6 دورگرد همواره پرفروش ترین سری محصولات کارت ویزیت مجموعه می باشد که بسیار مورد استقبال مشتریان گرامی قرار گرفته است. لبه های این نوع کارت ویزیت به صورت دورگرد می باشد.
اگر به دنبال دست یابی به یک کیفیت مطلوب برای سازمان خود هستید سعی کنید چه در طراحی و چه در انتخاب کاغذ به گونه ای تصمیم گیری بکنید که از درجه مطلوبیت بالایی برخودار باشد. شما باید از حوزه کیفیت چاپ سربرگ خود نیز باید اطمینان کسب بکنید زیرا اگر همه موارد بالا را رعایت بکنید ولی سربرگ شما کیفیت چاپ خوبی نداشته باشید تمام زحمت خودتان را حدر می دهید.

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت براق دورگرد +A*

روی این دسته از لیوان های برفکی کتدی ( موادی ) وجود دارد که باعث می شود قابلیت چاپ مستقیم داشته باشند از این رو است که این نوع لیوان ها برای چاپ به صورت تکی یعنی حتی یک عدد هم مناسب باشند.

روش چاپ روی تیشرت سفید بچگانه

چاپ پدموس مستطیلی

سویشرت هودی سفید دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و همان طور که اشاره شد پارچه سویشرت ها همگی توسط مجموعه تهیه و توسط مجرب ترین خیاط های بازار به سفارش مجموعه دوخته می شوند. پارچه سویشرت های هودی سفید از نوع دورس تو کرک تمام پنبه ایرانی می باشند. داخل سویشرت داخل کرک می باشد که برای کنترل برودت داخل بدن و جلوگیری از نفوذ سرما بسیار موثر است.
در گذشته تولدها بشکل سنتی خودش همیشه برگزار میشد ولی ما قصد داریم در این مقاله جشن تولد مدرن با هزینه کم برای شما تشریح بدهیم. شما از این ایده ها هم می توانید در تم های تولد نیز استفاده بکنید و برای مراسمات عروسی خود هم نیز استفاده بکنید.
تفاوت چاپ دیجیتال با افست در این است که چاپ دیجیتال برای چاپ کوتاه مدت مناسب است (یعنی با شروع از یک نسخه تک به بالا) و چاپ افست برای چاپ با حجم بالا مناسب تر است یعنی در تیراژ بالا به صرفه تر می باشد.
محصولاتی وجود دارد که هر وقت استفاده یا مصرف شود ممکن است عوارض جانبی برای برخی از افراد داشته باشد. برای مثال اگر باردار هستید یا به بیماری خاصی مانند بیماری های قلبی یا فشار خون بالا مبتلا هستید با مطالعه دستورالعمل و هشدارهایی برای این سری از افراد بیان شده است، را باید مطالعه بکنند و با خیال راحت بتوانند از آن محصولات استفاده بکنند.
کارشناسان شما در ما این آمادگی را دارند تا در طول زمان کاری بهترین مشاوره برای خرید آنلاین چاپ روی تیشرت را به شما عزیزان بدهند.
در حالی که مخاطبین شما در حال خوردن نوشیدنی هستند یادداشت های شخصی و مطالب مربوط به سازمان خودتان را به دیگران منتقل بکنید. شما می توانید در هر مناسب چاپ لیوان کاغذی اختصاصی سفارش بدهید. مثلا شما می توانید یادداشت شخصی خودتان همچون تولدت مبارک ، سالگرد تاسیس سازمان شما و بسیاری مطالب شخصی مناسبتی دیگری را در برروی لیوان کاغذی چاپ بکنید. این کار سبب جذابیت و اهمیت دادن شما به مخاطبین خود بشوید. این کار شما تاثیر گذاری چشمگیری برروی مخاطبین خود می گذارید.
دو : کد رنگی طراحی خودتان را براساس CMYK طراحی بفرمایید

محمد رضا کاویان