گزارش روزیاتو از برنامه کنسرت های پاپ تا آخر سال ۹۵

گزارش روزیاتو از برنامه کنسرت های پاپ تا آخر سال ۹۵

روزای آخر سال ۹۵، مثل دی و بهمن امسال که با غوغای کنسرتای جشنواره موسیقی فجر، روزگار داغی رو واسه استیجای  تهران رقم زد، بازم در کنسرتای تهران، حاشیه هایی پر رنگ تر از متن داره که سرویس هنری ما واسه آگاهی شما از آخرین برنامه رویدادهای موسیقیایی شهر، گزارش جامعی رو در این گفتار اراٰئه می کنه.

اگه علاقه مند کنسرت گردی اسفند ماهی هستین، از آخرین فرصت واسه رزرو بلیط استیجای داغ سنتی، سنتی و پاپ  و رسیتال پیانو تو تهران و شهرستان استفاده کنین.

اگه در نوروز امسال، مسافر جزیره رویایی و جذاب قشم در سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس هم هستین، بعضی از چهره های موسیقی پاپ کشورمون در هفته اول فروردین در این جزیره روی استیج می رن.

با ما در کنسرت گردی اسفند ماهی همراه باشین.

 

 

اسفند داغ موسیقی ایران

به نظر می رسه، اسفند ۹۵، یکی از داغ ترین ماه های سال واسه اهالی موسیقی کشور باشه و زمستون امسال، روزگار اصلا سردی واسه طرفداران موسیقی نبوده. هم بازار کنسرتای تهران و شهرستان داغ داغ بوده و هم ویترین آلبومای موسیقی، پر از آثار جدید خوانندها و گروه های موسیقی جوون و سابقه دار شده.

شاید به همین خاطره که حرفه ایای کار و کاسبی موسیقی، انتشار مهم ترین آلبومای خود رو به روزای آخر سال در اسفند اختصاص میدن که مخاطبان در هیاهوی پیشواز بهاری، فرصت بیشتری واسه گوش کردن به موسیقی پیدا می کنن و نوت بوک و تبلت و گوشیای هوشمند رو با آوازهای مورد علاقه جهت سفر، پر می کنن.

هم اهالی موسیقی از این واسه راضی‌ان، هم جفت و جور‌کننده‌ها و هم علاقه‌مندان به آثار. این رو آمار بالای فروش‌ و دانلود آثار و هم اینکه استقبال خیره کننده از برگزاری کنسرت‌‌ها نشون می‌دهد. در بیشتر از دو ماهی که از فصل آخر امسال گذشته، آلبوم‌های متنوعی به بازار اومد.

از «آینه قدی» مهدی یراحی پاپ‌خوان گرفته تا «خداوندان اسرار» همایون شجریان و البته یه آلبوم خبرساز به نام «می‌فهم‌مت» با صدای بازیگر خاطره‌ساز سینمای ایران یعنی محمدرضا فروتن.

مهم‌ترین نکاتی که این وسط از نظر می‌گذره، اول تنوع آثار منتشرشده س و بعد، استقبال خیره کننده؛ خیره کننده دست‌کم در پخش‌‌های آنلاین که غوغایی رو در بیپ تونز به راه انداخته.

واسه باخبر شدن از آخرین رویدادهای موسیقیایی کشور در استیجای تهران و شهرستان، گزارش زیر رو ببینین.

کنسرت گروه کروم

گروه کروم، اولین گروه موسیقی پاپه که در گزارش کنسرت گردی امروز ما معرفی می کنیم.
واسه شرکت در برنامه این مجموعه، باید به سالن پردیس سینمایی چارسو در خیان جمهوری تهران برید. این کنسرت در ۵ شنبه ۱۹ اسفند در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ اجرا می شه.

طبق آخرین بررسیا، بازم بلیطای ۶۰ هزار تومانی و ۶۵ هزار تومانی این کنسرت امکان خرید داره.

مهدی یراحی با اجرای آلبوم جدید

اگه این روزا در سطح شهر تردد کنین، حتما با بیلبوردهای اتوبانی که تبلیغ کنسرت ۵ شنبه همین هفته مهدی یراحی رو می کنن مواجه شدید. اون قراره در کنسرت ۵ شنبه ۱۹ اسفند، آوازهایی از آلبوم جدیدش رو هم به صورت زنده در اختیار هوادارانش بذاره.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران که روزگار داغی رو دو ماه پیش گذروند، ۵ شنبه در دو سانس ۱۹ و ۲۲، پذیرای طرفداران مهدی یراحیه. بلیطای کنسرت از رقم ۴۵ هزار تومن تا ۱۴۰ هزار  تومن در دسترس علاقمندان به موسیقی پاپه و هم اینکه صندلیای خالی در کنسرت پیدا میشه.

کنسرت محسن گروسی

محسن گروسی هم در بیستم اسفندماه در سالن تلاش وزارت کار، تو یه سانس (۱۸:۳۰)، آخرین اجرای خود در سال ۹۵ رو در اختیار علاقمندانش قرار میده. بلیط این کنسرت از ۵۰ هزار تومن تا ۸۰ هزار تومن در دسترسه.

کنسرت میلاد درخشانی

میلاد درخشانی هم در جمعه بیستم اسفند ماه در تالار وحدت تهران، آخرین اجرای سال خود رو در اختیار طرفدارانش قرار میده. این کنسرت ساعت ۲۱:نیم ساعت برگزار می شه و بلیط کنسرت از ۳۰ هزار تومن تا ۹۰ هزار تومن در اختیار علاقمندانه. بازم صندلیای خالی در این کنسرت، آماده میزبانی هواداران میلاد درخشانیه.

کنسرت نیما علامه

نیما علامه، خواننده موسیقی پاپ  کشورمون هم در ۲۲ اسفند ماه، در ساعت ۲۱:نیم ساعت روی استیج میره و اجرای سال ۹۵ خود رو در اختیار هوادارانش قرار میده. بلیط کنسرت از ۵۰ هزار تومن تا ۱۲۰ هزار تومن در دسترسه.

این کنسرت، اخرین کنسرتیه که در سال جاری در سالن اصلی سینما اریکه ایرانیان واقع در شهرک غرب تهران (بلوار شهید فرحزادی) برگزار می شه.

کنسرت گروه کالیبر

سالن برج آزادی تهران که در زمان برگزاری جشنواره موسیقی فجر، گذرگاه بزرگان موسیقی ایران شده بود، در آخرین اجرای سال ۹۵، میزبان گروه موسیقی کالیبره که چند وقتی از حضور اونا در بازار موسیقی پاپ کشور میگذره.

اخرین اجرای گروه موسیقی کالیبر، ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۳ اسفند ماه روی استیج برج آزادی تهران قرار  میگیره. بلیط این کنسرت، ۶۰ هزار تومن اعلام شده.

کنسرت شهاب صادقی

شهاب صادقی، خواننده جوون موسیقی پاپ تهران هم آخرین اجرای خود در سال ۹۵ رو در سالن اصلی اریکه ایرانیان در شهرک غرب روی استیج می بره. این کنسرت، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت ۲۱ برگزار می شه.
بلیط مراسم بین ۶۰ هزار تومن تا ۹۵ هزار تومن قیمت گذاری شده.

کنسرت گروه دنگ شو

دنگ شوییا که در چند سال گذشته تونسته ان نظر بعضی از اهالی موسیقی پاپ کشور رو جلب کنن، آخرین اجرای سال ۹۵ خود رو در مرکز همایشای برج میلاد تهران روی استیج می برن. این کنسرت، آخرین کنسرتیه که در برج میلاد  در سال جاری برگزار می شه.

کنسرت ۲۶ اسفند دنگ شوییا ساعت ۲۲ برگزار می شه و قیمت بلیط از ۴۰ هزار  تومن تا ۱۳۰ هزار تومن میشه.یدونه آهنگای دنگ شو رو اینجا گوش کنین.

کنسرت فرزاد فرزین ‌و مازیار فلاحی

اولین کنسرت پاپ تهرانیا در سال ۹۶، کنسرت فرزاد فرزینه که در دوم فروردین ۱۳۹۶ روی استیج مرکز همایشای بین المللی برج میلاد تهران میره. این کنسرت ساعت ۲۲ برگزار می شه و قیمت بلیط از ۳۵ هزار تومن تا ۱۳۰ هزار تومن متفاوت اعلام شده.
از الان فرصت دارین تا نسبت به خرید بلیط این کنسرت دست به کار شین.

کنسرت مازیار فلاحی، خواننده موسیقی پاپ کشورمون هم از جمله اولین اجراها در سال ۹۶ هستش که ۵ فروردین در ساعت ۲۲:۲۰ دقیقه در برج میلاد تهران روی استیج میره و می تونه عاشقان کنسرت گردی نوروزی رو با اولین اجراهای سال جدید همراه کنه.

قیمت بلیطا هم از ۳۵ هزار تومن تا ۱۳۰ هزار تومن در دسترس علاقمندان و طرفداران مازیاره.

نوشته دیگر :   اگر می خواهید زنی با استقلال مالی باشید از این اشتباهات پرهیز کنید

کنسرت ارکستر آریا بانگ

آریا بانگ، نام گروهی فعال در میدون موسیقی کشوره که با ارکستر خود، تلاش می کنه تا خاطره موسیقی سنتی و سنتی ایران و جهان رو واسه علاقمندان اجراهای ارکستری، زنده کنه.
این گروه به رهبری امین سالمی و به سرپرستی شایان اموری، با هدایت موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر، جمعه ۲۰ اسفند سال جاری در اریکه ایرانیان روی استیج میره.

محمد رضا قراتپه و امید دهقانی، خوانندگان این ارکستر هستن. سانس اول ساعت ۱۸ تا ۲۰ و سانس دوم ساعت ۲۱ تا ۲۳ برگزار می شه.
در کنسرت این ماه، قطعات: لاتین، جز، راک، پاپ، موسیقی فیلم و قطعاتی از موسیقی سنتی معروف جهان نواخته می شه.

رسیتال ویلن پانیذ

علاقمندان به رسیتال ویلن تو تهران هم می تونن از آخرین اجرای رسیتال ویلن سال ۹۵ که ۲۰ اسفند در تالار رودکی تهران برگزار می شه، شرکت کنن. رسیتال ویلن “پانیذ فریوسقی” و پیانو “ورنا مایر” در ساعت ۱۰ جمعه این هفته روی استیج تالار رودکی میره.

بلیط رسیتال ویلن، ۶۰ هزار تومن و ۷۰ هزار تومن اعلام شده.

کنسرت ارکستر باژ

آخرین اجرای کنسرت ارکستر باژ، جمعه ۲۰ اسفندماه جاری در تالار فارابی تهران روی استیج میره. این کنسرت در ساعت ۱۹ برگزار می شه و رنج قیمتی بلیطا: ۳۰ هزار ، ۵۰ هزار و ۶۰ هزار تومن میشه.

کنسرت گروه زنگوله

گروه زنگوله در جمعه ۲۰ اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران تهران روی استیج میره. این کنسرت مخصوص گروه سنی کودکان و نوجوانانه. قیمت بلیط هم ۵۰ هزار تومن اعلام شد.

کنسرت علیرضا قربونی

کنسرت علیرضا قربونی که در تاریخ بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه با فروش سریع بلیط  همراه شده بود، در ۲۹ اسفند ماه هم تمدید شد تا علاقمندان این خواننده موسیقی سنتی، اجراهایی از  آثار فردین خلعتبری و مهیار علیزاده رو روی استیج تالار وحدت تهران ببره.

قیمت بلیطا از ۴۰ هزار تومن تا ۱۲۰ هزار تومن اعلام شده.
اجرای قربونی، پایان بخش اجراهای سال ۹۵ در تالار وحدت تهران هستش.

کنسرت ناصر چشم آذر

ناصر چشم آذر، خواننده موسیقی سنتی کشورمون هم با همراهی ارکستر ایستگاه، ۴ شنبه ۲۵ اسفند و ۵ شنبه ۲۶ اسفند ماه، در ساعت ۲۱:۳۰ برنامه خود رو در تالار وحدت تهران روی استیج میره تا آخرین اجرای سال ۹۵ خود رو در اختیار هوادارانش بذاره.

بلیط مراسم بین ۴۰ هزار تومن تا ۱۳۰ هزار تومن در دسترس علاقمندانه.

کنسرت گروه آرتامن

کنسرت گروه موسیقی آرتامن هم در ۵ شنبه ۲۶ اسفند سال جاری ساعت ۱۹:۳۰ در سالن برج آزادی تهران روی استیج میره. بلیط مراسم ۵۰ هزار تومن و ۶۵ هزار تومن اعلام شده.

اجراهای کنسرت شهرستان

  • سالار عقیلی، خواننده موسیقی پاپ کشورمون که در جشنواره موسیقی فجر دی ماه امسال هم تونست جایزه موسیقی باربد رو اون خود کنه، در شهریار، اخرین اجرای سال ۹۵ خود رو روی استیج می بره. این کنسرت در ۱۹ اسفند در سالن ایثار اندیشه شهریار برگزار می شه.
  • انسامبل کلاژ هم در بیستم اسفند سال جاری در فرهنگسرای آینه، آخرین اجرای سال ۹۵ خود رو برگزار می کنن.
  • گروه موسیقی کاکوبند هم آخرین اجرای سال ۹۵ خود رو در بندرعباس برگزار می کنه که در بیستم اسفند، ساعت ۲۰ روی استیج تالار شهید آوینی این شهر می رن.
  • گروه موسیقی چکاوک هم آخرین اجرای امسال خود رو در سالن ارشاد بابلسر برگزار می کنن که بیستم اسفند روی استیج میره.
  • کنسرت موسیقی ترکیبی انجمن موسیقی شهرستان قدس هم در بیست و دوم و بیست و سوم اسفند ماه در سالن باقرالعلوم شهر قدس، اخرین اجرای خود رو روی استیج میشه.
  • اشوان، خواننده موسیقی سنتی هم آخرین اجرای خود رو در سینما بهمن بوشهر روی استیج میبره. زمان برگزاری این کنسرت، بیست و ششم اسفند ماه اعلام شده.
  • گروه موسیقی بیگانگان، برنامه بی کلام خود رو در سالن سیروس صابر استان البرز روی استیج می بره. زمان این کنسرت، بیست و ششم اسفند ماه اعلام شده.
  • ناصر وحدتی، خواننده موسیقی کشورمون هم اخرین اجرای خود رو در شهرستان رودسر، سالن شهید آوینی روی استیج می بره.
  • محمد علیزاده هم آخرین اجرای خود در سال ۹۵ رو در تالار وحدت تهران در ۱۹ اسفند روی استیج می بره.
  • مهدی یراحی، جمعه ۲۰ اسفند ماه، در تالار پتروشیمی تبریز، واسه اهالی شهر اولینای ایران اجرا داره.
  • مهدی احمدوند، ۴ شنبه ۱۸ اسفند واسه اهالی میونه در تالار ارشاد، روی استیج سینما فرهنگ شهر میره.
  • بابک جهانبخش، دوشنبه ۲۳ اسفند ماه در سالن ستارگان اراک روی استیج میره.
  • محمد رضا گلزار، جمعه ۲۰ اسفند تو تهران و ۲۱ اسفند در تالار گلستان رشت روی استیج میره.

اجراهای نوروزی در جزیره قشم از محسن تنها تا رضا صادقی

اگه هفته اول فروردین ۹۶ رو در بزرگ ترین جزیره خلیج فارس (جزیره قشنگتر قشم) هستین، باید به اطلاع شما برسونیم که جمعی از خوانندگان محبوب پاپ کشورمون در این جزیره از سوم لغایت هشتم فروردین، در سالن نمایشگاه بین المللی قشم روی استیج می رن.

چراغ اولین کنسرت پاپ جزیره کیش رو در سوم فروردین ۹۶، محسن تنها روشن می کنه.

در ۴ فروردین ۹۶، گروه موسیقی seven رایشون استیج سالن اصلی نمایشگاه بین المللی قشم میره.

احسان خواجه امیری هم اولین اجرای سال ۹۶ خود رو از برنامه کنسرت خود در قشم شروع می کنه که ۵ فروردین روی استیج میره.

رضا صادقی هم ششم فروردین ماه، کنسرت خود رو در جزیره قشم برگزار می کنه.

امید حاجیلی هم ۷ فروردین ۹۶ روی استیج نمایشگاه بین المللی قشم میره.

اشوان و کاکوبند هم در ۸ فروردین، روی استیج میرن.

رضا یزدانی هم امسال در گوتنبرگ سوئد، مهمون ایرانیان ساکن این کشوره و برنامه ای تو تهران و شهرستانا نداره.

می تونیم بگیم که بلیط کنسرتای زیر هم به اتمام رسید:

  • کنسرت احسان خواجه امیری: ۲۲ و ۲۳ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران.
  • کنسرت امید حاجیلی: ۲۱ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران.
  • کنسرت سیروان خسروی: ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران.
  • کنسرت محسن تنها: ۶ تا ۸ فروردین ۱۳۹۶ در برج میلاد تهران.

محمد رضا کاویان