خطوط کف دست در مورد ویژگی های شخصیتی شما چه می گویند؟

خطوط کف دست در مورد ویژگی های شخصیتی شما چه می گویند؟

کف بینی یکی از اون چیزهاییه که از نظر بسیاری هیچ معنی خاصی نداشته و شیادی بیش نیس اما باید بدونین که کف دست می تونه اطلاعات کاملی در مورد شخصیت شما داشته باشه. شاید شمام بر این باور باشین که خطوط کف دست نمی تونه ملاک درست و قابل اطمینانی واسه حدس شخصیت شما باشه اما مشخص شده که هر کدوم از خطوط کف دست به علتی به وجود اومده و تا حدودی می تونه رازهایی در مورد شخصیت و زندگی شما رو برملا کنه.
در کف دست عموماً سه خط اصلی هست که پیدا کردن اونا بسیار ساهده و با نگاه به اونا می تونین اطلاعاتی در مورد شخصیت و زندگی و حتی آینده خود به دست بیارین. واسه اطلاع از این روش طالع بینی به کف دست غالب خود نگاه کرده و نتیجه رو براساس گزینه های که در ادامه متن اومده بررسی کنین.

۱- خط اصلی کف دست

خط اصلی کف دست تقریباً از بین انگشت شست در حالت خوابیده شروع شده و تا پایه انگشت کوچیک ادامه داره.
این خط می تونه شکلای متفاوتی داشته باشه که هر کدوم نشون دهنده شخصیت متفاوتیه.

خط کوتاه: اگه خط اصلی کف دست تنها تا وسط کف دست کشیده شده باشه بدین معناست که شما خیلی زود اراده کردن می کنین.

خط بلند و مستقیم: اگه این خط تا ریشه انگشت کوچیک شما کشیده شده باشه شما آدم بسیار منطقی و تحلیل گری هستین و واسه اراده کردن به مدت زمان زیادی نیاز دارین.

خط منقطع: اگه این خط به دو بخش تقسیم شده باشه معنیش اینه که شما بسیار با بقیه همدردی داشته و معمولاً به دلایل جور واجور تصمیمات خود رو تغییر می دید.

خط بلند کمانی: اگه این خط به سمت پایین و وسط کف دست کشیده شده باشه شما آدم خلاقی هستین و توانایی تجسم اتفاقات و شرایط جور واجور رو دارین.

۲- خط قلب

خط قلب کف دست شما از ریشه انگشت بلند شما شروع شده و از گوشه دست شما و از ریشه انگشت کوچیک عبور کرده و خارج می شه.
هم طول و هم انحنای این خط نشون دهنده شخصیتای متفاوتیه.

خط بلند و مستقیم: اگه این خط در همه عرض کف دست کشیده شده باشه شما شخصیتی باملاحظه دارین که شدیدا منطقی و عقلانی فکر می کنین.

خط بلند منحنی: اگه این خط در نقاطی دارای انحنا بوده و به سمت انگشتان کشیده شه شما آدم احساساتی هستین که خیلی از اعمالتون رو فقط از روی احساسات انجام می دید.

نوشته دیگر :   مایکل فلپس در مورد مشکلات روحی و سلامت ذهن حرف می‌زند

خط مستقیم کوتاه: کسایی که خط قلب کف دستشون کوتاه و مستقیم باشه به فضا و آزادی زیادی نیاز دارن و در بیان فکرا و خواسته هاشون به شکل کلمات مشکل دارن.

خط منحنی کوتاه: اگه این خط به سمت انگشت بلند مایل باشه نشون میده که فرد نامبرده بهتر می دونه در گروه های کوچیک و خصوصی حضور داشته باشه.

خط منقطع: اگه این خط به دو بخش تقسیم شده باشه بدون معنا میشه که شما معمولاً واسه کمک به بقیه احساسات خود رو ندیده می گیرین.

۳- خط زندگی

خط زندگی کف دست همون خط منحنیه که دور انگشت شست کشیده شده.
شاید فکر کنین که این خط نشون دهنده طول عمر شما باشه اما باید بدونین که این خط موضوعات پیچیده تری رو در مورد شما میگه.

خط طولانی: یه خط طولانی به این معناست که دور وبریا تون شما رو انسانی با ثبات از دید روحی و عاطفی دونسته و شما شخصیتی هستین که همیشه واسه کمک به بقیه پیشقدم میشین.

خط کوتاه: اگه این خط در مرکز کف دستت به پایان برسه بدنی معناست که در شرایط روبرو شدن با مسایل عاطفی دوست دارین به این شرایط به مدت طولانی ادامه بدین.

خط بسیار ناواضح: اگه تشخیص این خط خیلی سخت باشه بدین معنا میشه که شما آدم کم انرژی هستین که از هیجان و ماجراجویی هم خوشتون نمیاد.

خط شکسته: هر گونه شکستگی در این خط نشون دهنده یه اتفاق بد و آسیب شدید در طول زندگیه که تونسته یا می تونه بر تصمیمات شما تاثیر زیادی داشته باشه.

خط دوگانه: اگه در موازات این خط یه خط دیگه هم کشیده شده باشه مشخص می شه که شما شخصیت بسیار مطمئنی داشته و اعتماد بنفس بالایی دارین و البته دور و برتون هم کسایی هستن که خوب شما رو پشتیبانی می کنن.

محمد رضا کاویان